Data e postimit: 2018-11-26 01:15:56
Lexime: 28792
Ese : 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Lloji: Ese vleresuese
Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Autori: Gresa Buqinca
Shkolla: SH.M.U Arif Shala
Klasa: Klasa : IX-2
Qyteti: Drenas
E-mail: granitbuqinca@gmail.com


Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flamur qëndroi i palosur për 445 vite deri në Nëntorin e dytë te Ismail Qemalit ku me 28 Nëntor të vitit 1912 ai e ngriti flamurin Kuq e Zi në Vlorë ku u qëndis nga një heroinë e quajtur Motra Marigonë . Sot janë krenarë e gjithë Shqipëria që frymojnë lirshëm , shprehen lirshëm . Janë krenarë për të gjithë ata trima të cilët dhanë jetën e tyre vetëm që të jetojnë ata pa dyshim që edhe ne shqipëtarët e Kosovës jemi krenarë për ata trima për shkak se neve na bashkon një komb . Ne kemi edhe himnin kombëtar të përbashkët por ata kanë një ditë e cila nuk harrohet kurrë për shkak se ajo ditë është dita më e lumtur e tyre .

Vepra te ngjashme
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër t...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Eliona Mustafa · Lloji: Poezi personale · Tema: 28 Nëntori
28 Nëntori Ditë e madhe Flamurin kuq e zi E ngriti Ismajl Qemajli 28 Nëntori Dita e parvarsis At ditë Marigona ka Flamurin ka qendis Me at flamur Kombëtar te gjith Shqiptart u bën Krenar
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kombëtare
28 Nëntori 1912 Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngjarjet më të rëndësishme në historinë tonë kombëtare. "Flamuri përmbledh kujtimet e shkuara të një kombi dhe një gjuhe të pashkruar që mund ta...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperia
28-29Nentori një ditë e shënuar, të gjithë fëmijët enden me flamuj në duar. Kudo në botë njihet besa e shqiptarit, një gjë shumë e vyer që nuk ia dalim tradhëtarit. Kur ishin në luftë shqiptarët dhanë jetën, për mëm...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Atdheu
Më 17 Shkurt të vitit 2008, Hashim Thaçi e lezoi deklatratën për Pavarësinë e Kosovës, kurse flamurin e ngriti Jakup Krasniqi. Për Kosovën u bënë shumë sakrifica. Në vitin 1990 në Prishtinë dhe në shumë vende tjera u helmuan mbi 7000 nx...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...
Autori: don hysa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Trok i tyre Ndër xhade rrufe hingëllinë Isai me shokë atin e tij në vrap po vinë Sapo kaluan Mirditën ranë në Kurbin Drejtë Vlorës trime fluturimthi zbresin Pesëqind vjet pa dovlet emër pa alfabet Ismail Qemail Vlora shpall pavarësin...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...




Komentet e fundit!

Emri: 123577
Email: tani20@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Flavio
Email: flavio.m@shgjecovi.edu.al
Komenti: shume ese e bukur

Emri: Gresa Buqinca
Email: granitbuqinca743@gmail.com
Komenti: Ju faleminderit shumë per komentet ishte kënaqesi qe ju ndihmova sado pak ✨💫😍❣

Emri: 1235777
Email: bossi24@gmail.com
Komenti:

Emri: Ali
Email: aliibobi2005@gmail.com
Komenti: Kjo ese më ndihmoi shumë në detyrat e shtëpisë të gjuhës shqipe, sepse që të shkruaja për këtë temë!!!!!

Emri: Ali
Email: aliibobi2005@gmail.com
Komenti: Shum ese e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com