Data e postimit: 2013-02-13 19:02:39
Lexime: 6969
jeta dhe vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jeta dhe vdekja
Autori: kloi
Shkolla: ilia qiqi
Klasa: 8
Qyteti: burrel
E-mail: kloekleopatra@hotmail.com


Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar qё pёrsёrit momentet e saj, duke prodhuar ato qё njerёzit quajnё rrethe. E gjtihё natyra luan me rrethe: nata dhe dita, dielli dhe hёna, vera dhe dimri, gjumi dhe vigjilenca, fёmijria dhe pleqёria… Nёse gjithçka rikthehet, nёse pemёt qё dukeshin tё thara mbulohen nё vazhdim me gjethe tё jeshilta, I njёjti det qё ishte I qetё dhe me njё nivel stable, fryhet me ujra tё egёrsuara, atёherё pёrse ne njerёzitduhet ti mungojmё kёsaj loje?

Nuk ekziston rastёsia. Ekziston njё lojё e vazhdueshme e Majas, qё sipas ligjit tё shkaqeve, na tёrheq dhe na detyron tё plotёsojmё ecurinё e ekzistimit tonё. Tё jetojmё dhe te vdesim nё verbёri, duke luajtur me Maja-n … ose tё jetojmё e tё vdesim duke njohur rregullat e lojёs…

Vepra te ngjashme
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi kolone · Tema: Stina e Verës
Erdhi vera porsi era , dhe kudo bën vapë. Mollës iu ka tharë fyti, për një godë ujë, dielli e mbyti. Në verë shkojnë femijët, për pushime bëhen gati, saqë gëzon i gjithë fshati. I pari kopshtari, zgjohet që me natë, pemë...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...




Komentet e fundit!

Emri: Arsi
Email: Ndreugentiana@gmail.com
Komenti: E kopjuar nga interneti zmr. Un para se te lex kete ese lex disa informacione ku shikoj qe ti i ke marre te gatshme. Nje ese nuk duhet kopjuar duhet sjell ashtu si ti e koncepton temen e dhene…per me teper qe tema ishte sh e lehte… gjithsesi BRAVO

Emri: kloi
Email: kloikleopatra@hotmail.com
Komenti: thnx

Emri: dibrani
Email: albanmarkja@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravooooooooo

Emri: kloi
Email: kloikleopatra@hotmail.com
Komenti: annnahi@hotmail.com me behet qejfi qe te paskam ndihmuar sado pak!!!

Emri: xhimi manzi
Email: xhimimanzi@ymail.com
Komenti:

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: shum domethenese

Emri: annnnnnnaaa
Email: annnahi@hotmail.com
Komenti: shhuuuuuuuummmmm e bukur..Me kete ese mora nje 10 sot ne gjuhe... SH.FALEMINDERIT/

Emri: kloi
Email: kloekleopatra@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com