Data e postimit: 2016-03-06 14:15:05
Lexime: 8841
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Tema: lojrat
Autori: Adela
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 7-te
Qyteti: shkoder
E-mail: Adela_13@yahoo.com


Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret, ashtu si ne jete . Duke i respektuar ato , ju mesoni te respektoni neser rregullat ne pune e kudo. Loja nuk eshte shaka . Kush hyn ne loje per t'u tallur , duhet perjashtuar nga loja . Ndonese eshte imitim i menyres se jeteses se te rriturve , ajo duhet luajtur me seriozitet . Gjithnje duhet besuar se ajo qe ju po luani eshte e vertete , serioze dhe duhet cuar deri ne fund . Ka shume njerez qe nxehen kur luajne . Nese humbet ne loje , duhet ta pranosh humbjen , sepse keshtu meson se si te durosh humbjen dhe ne jete . Kur fiton ne loje , do te thote se dhe ne jete mund te fitosh , por vetem me perpjekje dhe seriozitet

Vepra te ngjashme
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: Iris Nuri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Lojerat
Lojerat jane te rendesishme pasi ato zhvillojne imagjinaten,mendimet,aftesite fizike e mendore dhe te mesojne te perballosh humbjen e fitoren.Ato tregojne femijeve qe fitorja do gjithmone pune e seriozitet.Lojerat i njohin femijet me rregullat te cilat ja...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Detyrat e nje Regjizori
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per t...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Gloria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Njeriu
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: lirika bishka · Lloji: Ese filozofike · Tema: jeta
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane thene per te. Por uune e mendoj me thjeshte... mendoj se "jeta" je vete ti... po, ti sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete, do ishte bosh. Je ti ai qe i jep ...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...




Komentet e fundit!

Emri: NertilaQaushi
Email: nertilaqaushi@gmail.com
Komenti: Mire

Emri: dsfgd
Email: zsdfa@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com