Data e postimit: 2013-02-09 20:32:44
Lexime: 28563
Futbolli
Lloji: Pershkrim
Tema: Si eshte futbolli
Autori: Sherin
Shkolla: Servete Maci
Klasa: 3A
Qyteti: Tirane
E-mail: sherinalimehmeti@yahoo.com


Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regjistrohesh ne nje kurs futbolli si une.Disa djem futbollin e luajne per hobi kurse disa te tjere e luajne per tu bere vete futbollist.Dhe une kam deshire te behem futbollist por kete mund ta arrij vetem me mundim dhe stervitje por duhet te jesh dhe i talentuar.Futbolli eshte enderra dhe pasioni im te cilen shpresoj ta realizoj qe ne nje dite te luaj per klube te rendesishme dhe per ngjyrat e flamurit tim.

Vepra te ngjashme
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ndeshja e futbollit
Dashuria e madhe per flamurin disa njerez i beri te vuajne e disa te copetojna koken jeten e tyre per Shqiperi ta shuajne. Nje ndeshje futbolli shume bukur filloi derisa flamuri ne kete vend filloi te valoj ku gjithe lojen e ndaloj. Disa te p...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Deshira nga femijria
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej veten me rehat.Kete pasion e kam qe kur fillova te vetedijesohem. Eshte shume interesante se shume persona mendojne se shkrimi,leximi jane vetem per te kaluar kohen por kjo eshte shum...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...




Komentet e fundit!

Emri: pavllo
Email: loku4457@gmail.com
Komenti: super o vlla t rujt zoti

Emri: anonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti:

Emri: 111111
Email: andrepaci@live.com
Komenti: kot

Emri: Arlind
Email: arlind12@yahoo.com
Komenti: Shume bukur e ke ber

Emri: une
Email: une@gmail.com
Komenti:

Emri: fffffff
Email: fiq0@gmail.com
Komenti:

Emri: Ardit minçe
Email: arditmince@hotmail.com
Komenti: Dua te bëhem fudbollist se kam talent

Emri: keida
Email: keidarubi@yahoo.com
Komenti: Futbolli eshte frika me e madhe per mua... Frik ne kuptimin se do e humbas dhe smund te vazhdoj jeten time pra futbolli esht e barabart me jeten time. I love football girl ^_^

Emri: keida
Email: keidarubi@yahoo.com
Komenti: Futbolli eshte frika me e madhe per mua... Frik ne kuptimin se do e humbas dhe smund te vazhdoj jeten time pra futbolli esht e barabart me jeten time. I love football girl ^_^

Emri: Patrik
Email: Patrik.gabi@hotmail.com
Komenti: Futbolli për mua është njëra prej gjërave me të rëndësishme në jetë nuk mund te jetoj pa të


Emri: Ressi
Email: resi.hysi@gmail.com
Komenti: Une e dashuroh kete loj ajo esht e ardhmja ime

Emri: klodi
Email: klodibodini@live.com
Komenti: Barcelona club

Emri: me
Email: ajet_jori@hotmail.com
Komenti: such a stupid

Emri: shpreson
Email: shpreson_1@hotmail.com
Komenti: si mund te behem futbollist sepse jam shum i talentuar ku mund te behem

Emri: ridvan azemi
Email: ridvanazemi@live.com
Komenti: futbolli zhvillon muskujt

Emri: leo
Email: leo1@hotmail.it
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com