Data e postimit: 2015-03-21 17:02:06
Lexime: 39557
Vera
Lloji: Hartim
Tema: Vera
Autori: Besa Tina
Shkolla: Kuvendi i Drenices
Klasa: 5A
Qyteti: prishtine
E-mail: besa.tina@live.com


O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në vende të tjera. Vera sjell natyrën e bukur me lule dhe gjelbërim, siç e dimë të gjithë dita që fillon Vera është 21 Qershori, dhe dita që mbaron është 21 Shtatori. Gjatë verës përpos që shkojmë në vende turistike ne vizitojmë edhe të afërmit tonë, si hallat, dajtë, tezet, kusherinjtë etj. Gjatë verës ne kemi për detyrë që të lexojmë diçka gjithashtu. Sepse libri është shoku më i mirë i njeriut. Pra, unë kështu përshkrova stinën e verës.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Vera Stinë e bukur Dhe e nxehtë Stinë e rrezeve E diellit të ngrohtë Në det mësyejnë njerëzit Dhe në pishina Në vende të frskëta Ku ka hije të blerta Kalohet...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi kolone · Tema: Stina e Verës
Erdhi vera porsi era , dhe kudo bën vapë. Mollës iu ka tharë fyti, për një godë ujë, dielli e mbyti. Në verë shkojnë femijët, për pushime bëhen gati, saqë gëzon i gjithë fshati. I pari kopshtari, zgjohet që me natë, pemë...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: Josef Rela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë gjatë stinëve të dimrit
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ajo ngjyrë e blertë e erdhi një ngjyrë e re,erdhi ngjyra e bardhë.Edhe pse tani nuk është më ngrohtëse stinët e tjera,fëmijët nuk e humbën buz...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: eni jakupaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: vera
vera eshte e bukur vera eshte si flutur vera eshte e arte si molla e arte
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Stinët Në pranverë qelin lulet Në verë piqet gruri Në vjeshtë vilet rrushi Po në dimër a e di ? Bukuri e bardhë quhet kjo stinë ...
Autori: Enes Çakrri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor. Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen. Bujq...
Autori: semra · Lloji: Hartim · Tema: vera stine e bukur
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet ne kete stine hajm shume peme e perime. bilbili kendon ne majen e deges . gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki . ne zgjohemi ...




Komentet e fundit!

Emri: Estela
Email: qazimemali@gmail. com2345
Komenti: 10/10

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: O me vjen keq nuk doja ta thosha fjalen (Kurv) gabim ishte. Sorry

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: Kurv

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: Woooww!! Me ke mahnitur vertet. Te lutme shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com