Data e postimit: 2018-01-16 20:01:34
Lexime: 12980
Pranvera
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Autori: Arlind
Shkolla: Anonim
Klasa: 2
Qyteti: Tiranë
E-mail: Arlind12345@live.com


Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve.
Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mërzitemi.Pemët mbushen me lule dhe gjethe.Të gjith e duan pranveren.Fluturat dhe bletet shkojnë kudo.
Në pranvere qielli bëhet blu.Ky ishte hartimi i shkurter i pranveres .

Ju pelqen pranvera dhe ju?

Vepra te ngjashme
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: Sofi musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: sejdi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.




Komentet e fundit!

Emri: ajshe
Email: ajshe@gmail.com
Komenti: shum mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com