Data e postimit: 2016-02-15 15:50:20
Lexime: 3647
DETI
Lloji: Analize letrare
Tema: deti jon
Autori: asi
Shkolla: Kozma Nrecka
Klasa: 8
Qyteti: fier
E-mail: asi.bosnja@yahoo.com


une jam uji i kripur
qe shfaqet ne vend te papritur
me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta
ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap
eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Të udhëtoj Më pëlqen të udhëtoj Vende të bukura të vizitoj Përreth botës të lundroj Të vizitoj Amerikë ,Gjermani Austri e Suedi Më pëlqen të udhëtoj me aeroplan Vendet nga lartë unë ti shikoj Gjër...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: Glea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Dumrea
O Dumrea ime, tek ti kam plot kujtime, liqenet dhe pyjet, qiellin dhe yjet. Sa mall kam per ty, ne majat e pishave te larta, dushku me gjethet e tij te arta, per ty vec loti me ngeli ne sy. Sa here mendoj nje vend, emri Dumre me vjene ndermen...
Autori: ira · Lloji: Poezi dashurie · Tema: je i vetmi per mua
po eshte e vertete te dua me shume se gjithcka ti je per mua t dua sa nuk e ke idene por se kupton se ti nje tjeter dashuron vetem ty te shoh me buzeqesjen tende te paharrueshme kur papritur zgjohem dhe shikoj qe gjithcka harrohet me vjen shume keq per ke...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Nëpër vendin tim Ditë për ditë E natë për natë Shëtis viseve të vendit tim Shëtis fushave,maleve të gjelbëruara Në hënën e zbehtë Shëtis buzë përrenjëve ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: Vdekja
Si ka mundesi? Si ka mundesi qe u largua? U largua si fryma dhe u fik si arsyeja. E kerkoj ketu, E kerkoj atje. Por asgje, asgje ska mbetur mbi dhe. Rrobat ne kramastar vazhdojne te mbijetojne Dhe aroma e tyre nostalgjine leshojne. Degjoj...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Enes Çakrri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor. Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen. Bujq...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com