Data e postimit: 2016-02-07 21:12:54
Lexime: 68730
Udhetim ne shqiperi
Lloji: Hartim
Tema: Vsbsnjd
Autori: Hdhhd
Shkolla: Hdhhjd
Klasa: Bhsjjd
Qyteti: Tirane
E-mail: jshi@jotmail.com


Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne mes te maleve derdhej dhe lumi I Valbones me ujin e tij te kristalte . Ne majen e Alpeve qendronte akoma debora e dimrit ,ajri I fresket,gjelberimi dhe bukuria e ktij vendi mbetet per tu vlersuar. Gjithashtu ishim edhe ne Sarande qyteti bregdetar me I bukur ne vendin tone me detin e paster me ishujt e mahnitshem ,shetitjet me varke dhe pa harruar Butrintin ato themele aq te bukura aq sa dhe antike.Gjate ketyre udhetimeve ndaluam edhe neper qytete te tjera ku secili kishte vecantine e vet por ne memorien time u nguliten keto dy vende turistike te ndodhura ne dy skajet e atdheut tone te dashur.

Vepra te ngjashme
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe: "Enderr" Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen tim...
Autori: andrea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vera i gezon femijet
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA PR...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...




Komentet e fundit!

Emri: loriii
Email: lori@gmail.com
Komenti: ku dim ne pa shkoll jemi sapo kemi ardhur nga greqia i kemi qr

Emri: Anxhela
Email: Anxhela_anxhela@yahoo.com
Komenti: Shum bukur ese

Emri: A duhet ta vras veten?
Email: saboringkjojetemeplak@gmail.com
Komenti: Nuk ju ka bertiti zysha juve kur jua ka pare esete illoj ???

Emri: lk
Email: klp@gmail.com
Komenti: kot

Emri: erdi meci
Email: erdi.meci007@gmail.com
Komenti:

Emri: Klevis
Email: klevissto@gmail.com
Komenti: Jo dhe aq i bukur

Emri: sara
Email: DRUDEA002365@uamd.edu.al
Komenti: shum bukur

Emri: lola
Email: vnvn@gmail.com
Komenti: fuck in ass

Emri: Anna an
Email: annaan12345@gamel.com
Komenti: bukur fare

Emri: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxc@gamail.com
Komenti: shum e bukur flm per kete


Emri: elvisa
Email: elvisa_dokaj@live.com
Komenti: shum bukur me pelqeu

Emri: erblina
Email: erblinamusa@gmail.com
Komenti: Like

Emri: hajdar
Email: hajdorkola@gmail.com
Komenti: fuck

Emri: marisa
Email: yyyyy@gmail.com
Komenti: Shum i bukur ky pershkrim bravo ai ose ajo qe e ka bere

Emri: floriana
Email: florianazylali7@gmail.com
Komenti: like

Emri: qwerty
Email: qwerty@yahoo.com
Komenti:

Emri: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxç@gmail.com
Komenti: shume e bukur shume faleminderit mora 10 me kete shrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com