Data e postimit: 2020-09-22 15:58:19
Lexime: 6848
dita me e veqant gjate pushimeve
Lloji: Ese argumentuese
Tema: pushimet
Autori: RINESA
Shkolla: Vesel Pagarusha
Klasa: 8
Qyteti: Malisheva
E-mail: rinesa@live.com


Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjeprures qe vazhdonte qarkulloje ende nuk mun te them se keto pushime ishin edhe aq te mira.Por prap se prap dita me e veqant gjate ketyre pushimeve ishte mbledhja e familjes e cila na kishte munguar prej vitesh.Aty nuk ishin te gjithe antaret e familjes por prap se prap ishte kenaqesi te shikoje familjen aq te lumtur

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Melisa Thaqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si i kalova pushimet verore
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me plot lumturi.Une me anetaret e familjes kete pushim e shfrytezuam,pra,te clodhemi nga periudha e gjate mesimore dhe qe te kemi mundesine,te vizitojme ndonje...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: Esli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria. Nje stine gjate te ciles gjithcka bardhesohet e i ftohti nuk ndjehet per shkak te ngrohtesise familjare. Tani ndodhem ne dritaren time e theshte e vodi...
Autori: Une · Lloji: Leter · Tema: Dashuria jon e perfunduar pa arsye
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Përshkrimi i stinës së dimrit
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me durim veten e freskoja, sepse kishte ardhur stina që e dëshiroja. Vrapova menjëherë për të marrë ca dru e të ngrohem,...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com