Data e postimit: 2014-05-15 16:39:26
Lexime: 9061
Pranvera
Lloji: Hartim
Tema: Pranvera
Autori: Enes Çakrri
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: VII-4
Qyteti: Tetovë
E-mail: enescakrri@gmail.com


Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor.
Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen.
Bujqit fillojnë me punën e tyre,duke i lëvruar dhe më pas duke i mbjellë arat,poashtu dallëndyshet kthehen nëpër foletë e tyre.
Lajmëruesi i parë i kësaj stine është lulebora që bukurinë e saj ia shton edhe stinës së pranverës.
Gjatë kësaj stine ne bëjmë shumë punë sepse aspak nuk lodhemi dhe ndihemi të freskë gjatë gjithë kohës,kjo është arsyeja pse ne e duam pranverën.

Vepra te ngjashme
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: Rinesa Maliqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pranvera
Pranvera është nje nder stinet me te bukura dhe me e gëzushmja për gjith fëmijët. Pranvera fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Në pranver lulëzojn lulet pemët gjelbrohet natyra . Në pranver ditët zgjaten kurse natët shkurtohen. Në p...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...




Komentet e fundit!

Emri: ardit
Email: ardit_esati@hotmail.com
Komenti: bravo

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Bravo e ke pershkruar shume bukur. Te lumt.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com