Data e postimit: 2017-01-26 13:44:28
Lexime: 40883
Pershkrim peizazhi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Autori: Spiro Zoga
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: 8b
Qyteti: Kucove
E-mail: spirozoga@gmail.com


Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek kjo lugine kalonte nje lume qe nga larg dukej si gjarper. Fushat qe e rrethonin mbuloheshin nga lulet shumengjyreshe. Gjalleria shtohej dhe nga zogjte te cilet fluturonin nen aromen e luleve. Pemet me deget si shkarravina te ndonje femije,dhe gjethet e tyre jeshile qe binin larte kokes sime, ndjeja aromen e tyre.
Dielli po perendonte, filloi rrugen e tij e po futej mes maleve. Drita e tij venitej pak nga pak, derisa... u zhduk.

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: aqif · Lloji: Analize letrare · Tema: si te vlersojme natyren
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
Autori: Erona Guri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: Ada Celcima · Lloji: Pershkrim · Tema: Sa bukur ne fshat!
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.A...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...
Autori: Redon Bejtullahu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Sa me pelqejn ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e leht qe fryn dalengadale e te merr floket perpjet,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemve si pasoj ato rrezohen per tok me pelqen shum.Ngjitem n...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: blablabla@gmail.com
Komenti: Nuk duhej te ishte "zogjte te cilet fluturonin *mbi* aromen e luleve" dhe jo nen?

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo bravo bravo eshte nje pune per tu vlersuar shume

Emri: proja
Email: noobi123@gmail.com
Komenti: pse jeni kaq bosh edhe un skruj me mirrrrr jeni si mutaaa

Emri: proja
Email: noobi123@gmail.com
Komenti: kot fare o kjo faqja/

Emri: jurgen
Email: jurgenmema03@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com