Data e postimit: 2016-12-18 19:20:06
Lexime: 4269
plaku dhe vdekja
Autori: pa emer
Lloji: Fabul
Tema: mosmirenjohesi
Shkolla: neim sertani
Klasa: 8
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e
thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai.
*Cdo njeri e do jeten e tij edhe kur eshte ne fatkesi.

Vepra te ngjashme
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: adrrian dunicari · Lloji: Fabul · Tema: dinakeria
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: ana · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe ujku
na ishte nje here nje gomar.ai po hante bar per qejfin e tij kur pa se po i afrohej nje ujk.ai mendoi te thurte nje plan para se t eperfundonte pre e ujkut.ai beri gjoja sikur ne kembe i kishte hyre gjemb.ujku mendoi ta ndihmonte gomarin por sapo ju afru...
Autori: DRINI BERISHA · Lloji: Fabul · Tema: TREGIM KOMEDI
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri te ndar ne dy pjes,dhe me merr malli shum per shoket e mi ketu .Gjithje saher vijn pushimet verore ,i numroi ditet qe te vij ne KS e dini ne kalendar nenviz...
Autori: endri · Lloji: Fabul · Tema: atdheu
lepuri ne embeltore ha akullore me kapele ha karamele me kurore ne dore mban nje ore
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: eni · Lloji: Fabul · Tema: shkruaj nje fabul
Dhelpra një ditë gushti pa nje bistak rrushi, iu duk i pjekur mirë, me erë, ëmbëlsirë. Dhe nuk priti shumë filloi t'kacavirrej me thonj e me duar, pastaj, pushoi pak, vështroi nga rrushi dhe tha e menduar: “Po dhelprat s'hanë rrush mor...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: sara kosta · Lloji: Fabul · Tema: pranvera
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN RENDIM ME VRAP TU MARRIM AROME ME PERKEDHELI MOS NA KEPUTNI NA THONE
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...




Komentet e fundit!

Emri: dikshanta
Email: leonard@gmail.com
Komenti: po ca je tu thon o garr

Emri: aiaiaia
Email: aiaiai@gmail.gr
Komenti: bravo shum bukur/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com