Data e postimit: 2012-10-09 15:04:04
Lexime: 7870
Zogu dhe shtepia ideale
Lloji: Fabul
Tema: Kafshe
Autori: Sherin
Shkolla: Fan Noli
Klasa: 3A
Qyteti: Tirane
E-mail: sherinali@yahoo.com


Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me lule e me peme.Nje pellumb e pershendeti.-Miredita!Une thashe me vete kjo eshte nje shtepi ideale.Aty te gjithe te shikonin gjithe gezim.Mendova te ndertoja nje shtepi dy zogj me ndihmoja per ta ralizuar shpejt.I falenderova dhe i thashe:Nate e mire! Jetova i lumtur.Nje dite mendova per suksesin tim,dhe thashe me vete qe nena ime e dashur po me shikon nga qielli.Dhe keshtu jetova i lumtur e i gezuar.

Vepra te ngjashme
Autori: romina balla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: familja
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te nesermit kur te vija nga shkolla.U bera gati sa me shpejt dhe u nisa per ne shkolle . Kur filloj mesimi shpresoja qe te mbaronte sa me shpejt.Gjate gjith...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Bela · Lloji: Analize letrare · Tema: nate
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: ronaldo rama · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: jeta e perditshme
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: melina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: mjerimi
Ne cdo vend kudo qe shkon perballeshme njerez ne cdo pozicion Po kur syte te shohin nje njeri qe ska shtepi e as femije qendron ne heshtje e mendon si u be kjo bota jone Ah mjerim,mjerim i shkret njerezit kurre si le te qet qajne dite e ...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...




Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: eniemily@yahoo.com
Komenti: po moral ska kjo fabulll1

Emri: Argonita
Email: argunita.mullaliu@zbavitu.net
Komenti: shum mir por fabulat duhet te jene te shkurtera

Emri: fatlind
Email: nisi2004@hotmail.com
Komenti: pot kishte msho do t behej m e mir

Emri: Aniisaa
Email: aniisaa.15@hotmail.fr
Komenti: e bukur kjo

Emri: hyhyh
Email: hyhyh@yahoo.com
Komenti: teper mir :A lop jeni kejt

Emri: agnesa
Email: besa-nesa-lona@hotmail.com
Komenti: mua po me pelqen shum kjo mirpo ju lus qe fabulat duhet te jen me te shkurterta

Emri: Xili nezir
Email: Geni_te_002@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ema
Email: Emahaxhiu@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume

Emri: Eliza
Email: sami.baraliu@hotmail.com
Komenti: Sikur te kishte dhe pak do ishte me mire po ska problem e bukur eshte edhe kjo .

Emri: Eliza
Email: liza_baraliu@live.com
Komenti: Jane shume te bukura por kerkoj diqka pak me shume per kete veper sepse une lexoj shume :)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com