Data e postimit: 2019-02-17 23:30:19
Lexime: 3682
Eshte mbreteria jone,shoqe e dashur
Lloji: Tekst vleresues
Tema: shoqja
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com


Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushtezuar.Rruget e jetes te dhurojne mundesine te jesh pjese e nje shoqerie ku jetegjatesia e saj ndodhet ne doren tende.Eshte e vertete qe si familja nuk gjen ne mbare boten por rastesisht nje person i panjohur vjen dhe behet pjese e jotja,pjese e familjes tende.Shoqeria nis gjithmone nga nje "ckemi" e fundi i kesaj shoqerie ndoshta arrin deri ne pafundesi.Shoqeia eshte keshtjella qe ngrihet ne baze te besimit dhe dashurise,eshte keshtjella qe nuk shembet kurre pavarsisht se sa tjeret mundohen sepse ajo ka sakrifikur duke u ngritur tulle pas tulle nen furtunen e jetes.Si eshte te jesh pjese e nje shoqerie qe snjeh fundin e saj? Epo kjo do te thote te ecesh nen driten inspiruese te jetes qe te terheq pas si magnet dhe nese ti humbet rrugen ajo te udheheq dhe behet bashkeudhetarja jote.Ditet qe ti gjendesh e vetme mes loteve dhe e shoqeruar nga vetmia,ajo behet hene per ty dhe te lejon ta quash miken tende me te mire.Ajo behet shkopi yt magjik dhe te ndihmon ne cdo hap ku te ndjek nga pas makthi,tmerri,subkoshjenca.Ajo behet nje rreze drite per ty qe te ushqen me ndjenja sublime e parime te mireqena.Ajo behet motoja jote kryesore per tu ringritur dhe ste lejon te varrosesh e gjalle.Kjo eshte nje shoqeri e vertete qe pas ndershtjellimit te shume viteve perseri fronin e kesaj keshtjelle e kemi ne dyja.Ne dyja qe te humbura ne humbutiren e gjithesise gjetem njera-tjetren.Ne dyja qe cdo moment,cdo makth,cdo ndjenje,cdo sprove,cdo pengese e kaluam se bashku duke u bere ylber per njera-tjetren.Ne dyja qe cdo hidherim e kalonim ne nje sprove per te pare se sa te forta jemi pa njera-tjetren por qe gjithmone ka rezultuar e kunderta.Ne jemi te dobeta para njera-tjetres ashtu siq eshte pellumbi i shoqerie sone, ama bashke,dore per dore me njera-tjetren jemi ajo forca qe snjeh ligj,pushtet,qytetar,dashuri,mbreteri,jemi ajo forca qe quhet "shoqeri e jona".Jemi ne dy shoqet qe ne mbreterine tone mbajme froni dhe kuroren,persa u perket te tjereve jane thjesht pluhur qe mund te fshihen kollaj,por cdo mbretereshe ndjen keqardhje per popullin e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: OKSANA BLIDO · Lloji: Personal Poetry · Tema: JETOJE MIQESINE
KUR LINDEM NUK DINIM ASGJE ME KALIMIN E VITEVE KUPTUAM CDO GJE. KUPTUAM SE QE TE JETOSH, NJE SHOQERI DUHET TE FORMOSH. TE DISH...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgenjimi
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te sh...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Sumea Terbunja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Ne kete poezi behet fjale per dashuri e cila ndodh nje here kur e ndjen ne zemren tende dhe se kur dikush qe ti e do te thot se te do atehere zemra tu behet mal dhe te duket se bota eshte e jotja.
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com