Data e postimit: 2017-02-13 16:45:31
Lexime: 3445
Jeta e trishtuar
Lloji: Tregime dashurie
Tema: Jeta e trishtuar
Autori: Egzona ademi
Shkolla: Hamet ogja
Klasa: 8.5
Qyteti: Ferizaj
E-mail: egzona@ademi.com


Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë.
Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa vlen per mua.
Gjak lot dhimbje ne shpir qe kisha as njer nuk pushon.
Mendoja se ekam pran gjith mon por gabim sa er qe kish nevoj per ta aj nuk ishte gjdo er qaja sepse zoti dotna ndaj nga kjo bot por ne tendar ishim gjithmon.
Ja fala jeten ja fala shpirtin ja dhurova zemren por aj ape nuk ishte.
Por ai qe sme do meduket vetja ekeqje .
Por gjdo er dote jet ne zemren time por edhe nese vdes dota pres ne poten tjeter

Vepra te ngjashme
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: TI
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum pas 1000vjetesh cohem perseri une ti godite thelle ne shpirtin tim me habite me ate perqendrim kur me syte e tu ti me shikon fillojne mendimet koka m...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: ergilatalo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Te dua te pres Nuk dua te vdes Me yjet e nates Une te pershendes, Kujto eren e malit Kujto eren e lehte Kujto zemren time Qe te don per jete. Ah sa nate e lumtur Ah sa nate e qete Gjithmon me kujtohesh Nga ora 12-te. Te dua pa mase Te...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: SHKURTE ZEQIRI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PO TE DUASH TI
PO TE DUASH TI PO TE DUASH TI BEHEM HESHTJE,PO TE DUASH TI BEHEM EDHE LOT,POR DASHURIA MU TRANSFORMUA NE DHIMBJE , DHE TE PRES ,TE PRES ME KOT PO TE DUASH TI PRAP NE JET ME KTHEN PO TE DUASH TI ZEMREN MA RREMBEN PO TI ASPAK SMENDOVE IKE ME LENDOVE ZEMREN ...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com