Data e postimit: 2017-03-24 15:42:55
Lexime: 5740
QTU
Lloji: Tekst argumentues
Tema: dua te shkoj tek qenra tregtare univers (QTU)
Autori: Tina
Shkolla: gjergj vate martini
Klasa: 8
Qyteti: velipoje
E-mail: adna@123hotmail.com


nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj atje por meqe eshte shume larg nga vendi ku une banoj mami nuk pranon te shkojme . une duhet ti jap argumente qe te shkojme atje .atje ka rroba shume te bukura dhe shume moderne . gjithashtu atje ka edhe shume lojera te bukura me te cilat ne do te argetohemi .
Prandaj kete fundjave duhet te hkojme atje pasi tani ka edhe zbritje cmimesh

Vepra te ngjashme
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: orgess · Lloji: Tekst argumentues · Tema: duhet te bindni prinderit tuaj per te shkuar me studime jashte shtetit
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali. TEZA-Ideja eshte shume e shkelqyer dhe kam ngelur e suprizuar. ARGUMENTET NE FAVOR TE TEZES-Atje do te fitoj pervoja te reja dhe do te kem mundesi per nje shkollim me te mire dhe sh...
Autori: ermira · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shtepia ime
Shtëpia Ime Atje kah fundi i katundit Aty afër atij lumit Atje larg kam një shtëpi Ku banojnë prindërit e mi. Eshtëe vogel pa zbukurime Por e madhe në zemrën time Ty të dua, o moj fole Se je vendi ku kam le.
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fushe Studen
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emde disa nga bukurite e tij. Po te shkosh ne Fushe Studen do te mahnitesh nga bukuria e atij vendi.Atje ka disa hotele te medhe me restorante luksoze brenda...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Lori · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ty zemra
Duke ecur atje ne rruget ku kemi ecur ne rruget ku shume dashuri te bukura kane vdekur mendoj per lotet qe pikuan ne faqen time gjithe kto vargje po i shkruaj per ty zemra ime
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: - · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Antigona
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimer...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...




Komentet e fundit!

Emri: hhh
Email: adna@123hotmail.com
Komenti: hahahaha fukarenj

Emri: hh
Email: adna@123hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com