Data e postimit: 2015-04-27 16:15:56
Lexime: 10578
pranvera
Lloji: Pershkrim
Tema: natyra
Autori: Eleni
Shkolla: Tafil Rexhepi
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: eleni@yahoo.com


Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie.
Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet dhe te gjitha se bashku vallezojne sipas nje ritmi,ne te njejten kohe,thuajse jane marre vesh me pare apo i dirigjon dikush!E bashke me ate vallezim dhe paqja e lumturia me tingujt e padegjuar,fillojne te rrjedhin neper ajrin e paster dhe ne shpirtrat e njerezve duke i bere me te gjalle e me puetore.
Nderkohe zogjte ia japin kenges se tyre me hare.Fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Nuk ka kufij kjo bukuri e natyres,te gjitha ngjyrat i gjen aty,te gjelbren,te kuqen,te verdhen,te kaltren,te bardhen...por mbi te gjitha e blerta mban kuroren,dhe secila ka hapsiren e vet,ne sherbim te se bukures.
Gjithe kjo harmoni,bukuri e madheshti e natyres te hyn ne shpirt e te ben per vete.

Vepra te ngjashme
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: aqif · Lloji: Analize letrare · Tema: si te vlersojme natyren
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...




Komentet e fundit!

Emri: Kika
Email: Kika@live.com
Komenti: Shume bkr te lumshin kembet.🦶

Emri: vbnm
Email: csmdvibh@outlook.com
Komenti:

Emri: tralala
Email: tralala@gmail.com
Komenti: Sh.bukur :-D ;-)

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti:

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: mire,por mua personalisht nuk me duket edhe aq mire duhet te besh me shume perpjekje persa i perket asaj fushe

Emri: lalala
Email: lalala@live.com
Komenti: Uau shh e bkr me magjeps

Emri: anxhela
Email: anxhelahoxha@yahoo.com
Komenti: :

Emri: anxhela
Email: anxhelahoxha@yahoo.com
Komenti: :

Emri: anxhela
Email: anxhelahoxha@yahoo.com
Komenti: :

Emri: anxhela
Email: anxhelahoxha@yahoo.com
Komenti: :


Emri: gfg
Email: juurgen.tahiri.37@yahoo.com
Komenti:

Emri: HALIDE
Email: HALIDEADEMI@OUTLOOK.COM
Komenti: NJE DITE PRILLI NE FSHAT



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com