Data e postimit: 2015-10-10 14:27:56
Lexime: 5506
Erresire !!!
Lloji: Tekst filozofik
Tema: Monolog i ndertuar ne baze te pyetjeve
Autori: Beki Dodaj
Shkolla: Gjimnazi Rreshen
Klasa: 10D
Qyteti: Rreshen
E-mail: bekidodaj@gmail.com


Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MOs ndoshta mbeta vetem ne mes te kesaje erresire??Por prisni.Mos,mos ndoshta pashe nje drite?? Oh po !!.....Po po ja tek eshte une po e shoh.Eh sa e lumtur jam.O zot te faleminderit per kete shans. Apo ndoshta........??
E cfare eshte ajo?? Nga erdhi ??
Kush te solli tek une??-Ik kam frike prej teje.Cfare je ti??
Je e liga apo e mira?........ Me thuaja ku po iken?? Prit aty .....
Mos....... Mos ndoshta je e mira?????

Vepra te ngjashme
Autori: grejsi mani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
erdhi nata erresire ne syte e mi hija e territ kerkon te me perpije .sa keq sa keq sepse jam vetem jam pa ty ne kete erresire gllaberuese po i kerkoj ata sy .ku je i dashur pafundesisht po te kerkoj te me japesh doren dhe erresiren te largoj eja me merr d...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: kush jam une
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!. KUSH JAM UNE?! SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj. Jam drite e n...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: cfare shikon ne naten e erret?
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij cke qe shikon perdite ne dritare! une i pergjigjem:-nuk e di cka jashte! Valle ka vetem erresire asgje sduket sikur jam ne nje bote pa drite Mami im...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...
Autori: klara noku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Histori reale e jetes se nje shkrimtar te famshem
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane shperndare e ne luginen e djeshme pranvera eshte vrare Ja keto nota ne pentagrame erresire veshin sebashku nje petk djallezie nje petk qe shetit zvarre...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi kolone · Tema: Ma mbaj zemren
po cmendem kam nje pikellim te thell ne sy ne zemer kam nje plage te madhe endrra ime u rrezua shpresa ra ne gjunj nje barre e rende mbi shpatullat e mia ma baj zemren amanet mbaje mos te bjere ne ato kurthe te pa besa te mos e shpoje plumbi i n...
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: ela · Lloji: Poezi dramatike · Tema: fgg
vetem ne drite fjala, vetem ne erresire drita, vetem ne gezim lumturia, vetem ne paqe harmonia.
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...




Komentet e fundit!

Emri: KUSH JAM UNE
Email: kushjamune@email.com
Komenti: NJE MONOLOG I VECANTE.

Emri: klarisakarici123
Email: rexhina.loka@gmail.com
Komenti: shmmmm shmm bkrrr brvvv jeni 1-shaa

Emri: Beki Dodaj
Email: bekidodaj@gmail.com
Komenti: I do know that but it was just sth I created at school for those kind of things but i apprusuated so much your comment

Emri: anxhela
Email: anxhela.c@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com