Data e postimit: 2014-07-27 14:23:10
Lexime: 4649
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nëse ke prishur pyllin ,ke dëmtuar shëndetin tënd !

2.Fëmija tregon të vërtetën sic është !

3.Premtime shumë ,e punë pak !

4.Ai që beson shpejtë,mashtrohet lehtë !

5.Kush pëson mëson,kush mëson nuk pëson !

Vepra te ngjashme
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Lion Braka · Lloji: Raport · Tema: Shëndeti
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,pra ne duhet ta kemi së pari shëndetin pastaj gjërat te tjera.shumë njerëz nuk i intereson shëndeti dhe nuk interesohet për vetë shëndetin e tij,d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Narkomani Filloi ta përdorë drogën Që në rini Ia shkatërroi jetën vetës Me këtë pluhur t'zi Ia ka prishur gjakun ore Ia ka prishur shëndetin Ia ka prishur mendjen Ia ka humbur imunitetin I janÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: kasandra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet? ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com