Data e postimit: 2016-12-13 16:53:17
Lexime: 2837
gjeegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjegjeza
Autori: ...
Shkolla: ...
Klasa: 25 vjece
Qyteti: mallakaster
E-mail: ooo@Gmail.ooo


as nuk hahet
as nuk pihet
por pa te nuk rrihet...

kush eshte???

Vepra te ngjashme
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 15 GJeegjeza shume te lehta
1. kur qet bertet {pushka}. 2.me vete e ke po me sy se she {emri}. 3.as nuk hahet,as nuk pihet po pa te nuk rrihet {gjumi}. 4.hin tu kesh del tu kajt {kova e ujit}. 5.dy binjake gjithshka shikojne njeri tjetrin se dallojne {syte}. 6.edhe hahet,edhe p...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejeni
he pra gjejeni kete, as nuk hahet as nuk pihet, por pa te nuk rrihet. kali i hekurt, bishti i pambukte.
Autori: ema · Lloji: Thirrje · Tema: Paraja s’mund të hahet
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë; atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar; atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë; vetëm atëherë do të kuptojmë që PARAJA S’MUND TË HAHET.”
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: ana sina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
Ne mengjes nuk ha se mendoj per ty , ne dreke nuk ha se mendoj per ty , ne darke nuk ha se mendoj per ty !Ika naten se me hahet buke!!!
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: pa ty
pa ty nuk e bej as jeten, pa ty nuk e bej oferten, pa ty dita-nata eshte kot, pa ty une qaj me lot, pa ty nuk dal te shetis, pa ty naten nuk dremis, pa ty ujin nuk e pi, pa ty buka me ngeci, pa ty ditet s'kalojne, pa ty oret qendrojne, pa t...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevë Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri qerpikun në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër të shiqova Humb...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeagjeze
Kush derrmoi otomanet Turperoi Sulltanezine Kush bashkoi SHqipetaret Dhe nderoi Arberine GJERGJ KASTRIOTI(SKENDERBEU)
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...




Komentet e fundit!

Emri: enihaxhimali
Email: enihaxhimali@gmail.com
Komenti: jane shume te bukura

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: gjumi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com