Data e postimit: 2014-08-04 15:18:22
Lexime: 2899
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos i shit rrush vreshtarit,se ka sa të duash !

Vepra te ngjashme
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Vjeshta e arte
Vjeshte e bukur melankolike. shpejt erdhe,sikur nuk ishe,ike. Token me vel e mbulove, po pyjet dhe lulet,perse I harrove? Si te mos e duash vjesht e n e arte, kur tryeza mbushet me rrush e me dardhe?
Autori: SHKURTE ZEQIRI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PO TE DUASH TI
PO TE DUASH TI PO TE DUASH TI BEHEM HESHTJE,PO TE DUASH TI BEHEM EDHE LOT,POR DASHURIA MU TRANSFORMUA NE DHIMBJE , DHE TE PRES ,TE PRES ME KOT PO TE DUASH TI PRAP NE JET ME KTHEN PO TE DUASH TI ZEMREN MA RREMBEN PO TI ASPAK SMENDOVE IKE ME LENDOVE ZEMREN ...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi Moderne
I bukur u thye ne gjerdan u be i ndryshem erdhi me arome u be enderr enderriti jetoi
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: eni · Lloji: Fabul · Tema: shkruaj nje fabul
Dhelpra një ditë gushti pa nje bistak rrushi, iu duk i pjekur mirë, me erë, ëmbëlsirë. Dhe nuk priti shumë filloi t'kacavirrej me thonj e me duar, pastaj, pushoi pak, vështroi nga rrushi dhe tha e menduar: “Po dhelprat s'hanë rrush mor...
Autori: autori xxx · Lloji: Rrefenja · Tema: dashuria
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: unejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Në Mundsh Të Duash Jeten Dhe Tè Luftosh Për Të Jetuar"
Harro ato që t'kan, harruar. Beso në ato që t'kan respektuar. Respekto ato që ,e kan merituar. Duaj atë qe t'ka dashuruar. Lumturo atë që lumturi t'ka dhuruar. Qëndroi pranë atij-asaj që Ty pranë t'ka qëndruar .Mos e Ul kokën pë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com