Data e postimit: 2014-08-03 21:29:15
Lexime: 2914
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nuk jetohet si miza në bisht të kalit 1

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nuk jetohet me djersën e të tjerëve !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Së pari duhet të duash vetën ,e pastaj tjetrin ! Mos rri mbas kalit,se të gjuan shqelma ! Nuk është burrëri të vritemi ndër veti !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira ! 2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhelpra Eshtë dinake Grabitqare Eshtë e shkathët Guximtare Shpesh natën Hyn n'kotec Merr pulë e gjel Me bisht t'gjatë Si shtëllungë Me fytyrë mprehtare Largohet nga aty Si të mos ishte fare ......
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: abstrakte
TROKELLIME E KALIT MBI PORTE NATEN PLEOKROIZEM LUAJ SHAH ME ZAFIRE GAJTAN KUTI SHAHU ARTISTIKE
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: Willi gam · Lloji: Fabul · Tema: Gjeli i zgjuar
Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres? Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qe...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: anisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: atdheu
atdheu im je ti jeta ime je ti nena ime je vetem ti pa ty nuk ka dashuri ne ty gjithmone do te te mbrojme o atdhe ti je nena jone sa ketu atje pa ty jeta ska kuptim se ti je thesari im atdheu im i vyer kto pika loti jan per ty atdheu im i rremb...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com