Data e postimit: 2014-04-24 19:36:08
Lexime: 5016
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Së pari duhet të duash vetën ,e pastaj tjetrin !

Mos rri mbas kalit,se të gjuan shqelma !

Nuk është burrëri të vritemi ndër veti !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Lion Braka · Lloji: Raport · Tema: Shëndeti
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,pra ne duhet ta kemi së pari shëndetin pastaj gjërat te tjera.shumë njerëz nuk i intereson shëndeti dhe nuk interesohet për vetë shëndetin e tij,d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vdekja i bashkon njerëzit që janë të hasmëruar ndër veti ! 2.Të dhurosh me zemër është bujari ! 3.Bëj si di vetë ,e jo c'thonë të tjerët !
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: SHKURTE ZEQIRI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PO TE DUASH TI
PO TE DUASH TI PO TE DUASH TI BEHEM HESHTJE,PO TE DUASH TI BEHEM EDHE LOT,POR DASHURIA MU TRANSFORMUA NE DHIMBJE , DHE TE PRES ,TE PRES ME KOT PO TE DUASH TI PRAP NE JET ME KTHEN PO TE DUASH TI ZEMREN MA RREMBEN PO TI ASPAK SMENDOVE IKE ME LENDOVE ZEMREN ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Tekst kënge
.........."Hala jom i njejti"............ Teksti: 👇 U bo koh që më le ti për ty po , mendoj edhe tani....Hala jom i njëjti më ke përseri mas veti, edhe pse, ti ike e nuk u, ktheve ,më le në , vetmi e m gënjeve... Zemren ma përv...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeri i fortë është ai ,që ka besë e burrëri ! 2.Njeriun të fortë e bën besa e burrëria ,e jo ligjësia ,turpësia,e paftyrësia !
Autori: Joana Prifti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: komunikimi virtual
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe më i përmenduri ndër 30 qytetet e tjera, me të njëjtin emër, të kohës antike.Hulumtimet e para për Apoloninë i kemi nga studiues dhe shtegtarë tÃ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e para eshte okej e dyta e vertete, qe me beri te buzeqesh e treta se kuptova



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com