Data e postimit: 2014-08-02 17:03:45
Lexime: 4850
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Bleta nuk jap mjaltë,në koshere të thata !

Vepra te ngjashme
Autori: ermira · Lloji: Poezi lirike · Tema: Bleta
Unë jamë një bletë Me krahë të lehtë Fluturoj si era Nëpër luleshqera Gjër në mal të lartë Për të mbledhur mjaltë
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Ç'është dashuria?
Edhe sikur këmbë e duar Të m'i mbani lidhur Sërish ju them se dashuria Është mjaltë i hidhur...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: Floresa.G · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli me rrezet e tij te arta ia ka lëshuar vendin shiut dhe motit të freskët.Zogjt shtegtare shkojnë ne vendet e nxehta sepse është ftohët.Gjithashtu stin...
Autori: LABINOT AVDYLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: PORADECI
perendimi i vagëlluar mbi liqeri pa kufir. po perhapet dal-nga-dal nje pluher si nje hije neper male ner lëndina shkrumi natës qe po bie duke sbritur qe nga qielli përmi fshat po behet fir e kudo krahin e gjërë me spo qit as pipelim ne katund ke...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: Myzejen Gjuzi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj këndoj. Cicërimat e tyre me ëmbëlsi i ndjej e shikoj plot gaz zogun ne fole. Fluturat anë e mbanë mbi cdo lule fluturojnë dhe me bletët kra...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com