Data e postimit: 2014-07-27 14:26:26
Lexime: 4351
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Tregëti me mikun,e pazare me armikun kurr mos bë !

2.Shtëpia mbetet e fortë ,kur del tym nga oxhaku !

3.Fol Ali cka tha Rama ,Fol Ramë cka tha Alia

4.Mos prit nga tjetri !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Gjuha Jonë Gjuha e jonë është bujare Ka buk për miq Dhe plumb për armiq Gjuha jonë është e rrallë...
Autori: Denada · Lloji: Leter · Tema: Leter edi rames
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Oxhaku Tymoi sa tymoi Mjegulla e mbuloi Dhe zia Lotoi sa lotoi Fati e nxiu Më shumë se dhembja ...
Autori: Alisia Gjergji · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Per ty
Shoh qat qjell E ty tmenoj A mos valle ti po m’nigion e po mshikon. Se ktu poshte per njat bes spo besoj Aman shpirtin a po ma kqyr Tbardh a tzi si po tduket ty Trego se spo duroj Keq a mire kam ba qe po jetoj Prit ne pak se do t’takoj Rrug...
Autori: "Xhikja" · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi gazmore por e vertete
Po na vjen nje Vit i Ri me dhurata e kambale tash dhe per me hy ne shpi duhet t'kesh kas fiskale Sapo ndezi televizorin me del para Edi Rama kur dona me pa Bidajin duhet t'presim 1 or reklama Kete vit eshte bere shum ftofte shpresoj qe te bje...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeri i fortë është ai ,që ka besë e burrëri ! 2.Njeriun të fortë e bën besa e burrëria ,e jo ligjësia ,turpësia,e paftyrësia !
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Lum ai që e bën armikun mik !
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com