Data e postimit: 2014-04-26 18:52:47
Lexime: 6224
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Sa më shumë mundohesh për mirë,gjërat shkojnë edhe më keq !

Vepra te ngjashme
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...
Autori: ardonita deliu · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
Të gjithë sa shkojnë, Me këmbë e coptojnë, Të gjithë sa vijnë, Me këmbë e grijnë. rruga Mbi dy brigje, qëndron shtrirë, Këmbët n'ujë ngulur mir...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: madita syla · Lloji: Poezi kolone · Tema: kosova ime
Sa të dua o kosova ime U linda ne ty o vendlindja ime Ti je toka më e mirë Të më rrisni si xhevahir. Do të rritem të shkollohem Kurrë nga ti s'do të largohem do të punoj me dëshirë Që të bëhem shumë e mirë.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Kristina Lako · Lloji: Poezi personale · Tema: Alkooli
A e di se c'dem po shkakton? A e si se drejt vdekjes po shkon? Pse po pi? A do qe nga te tjeret Te jesh ne vecanti? Mundohesh te ikesh, Por veten genjen. Je lidhur pas tij, Ai nuk te leshon. Kur s'je ne efektin e tij, Ne syte e tjere, Jeten sh...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Himni
Shumë himna nuk i di Por flamurin e kam kuq e zi, Ndaç le ta çuajnë Kosovë Ndaç le ti thonë Shqipëri. Notat në muzikë Shumë mirë i di, Por himni pa tekst Vërtet nuk ka hijeshi.




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: pse? nuk eshte e vertete ne te shumten e rasteve. nje perqindje e vockel eshte e sakte.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com