Data e postimit: 2021-03-07 22:01:22
Lexime: 3052
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Diarta Rexhepi
Shkolla: Deshmoret e 5 prillit- Smirel
Klasa: Jam ne klase te 9
Qyteti: Smire-Viti
E-mail: diarta.rexhepi1@gmail.com


Per ty nene!
Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete.
Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene?
Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te qaj, te fal e te argetohem.
Ti, qe me dashurine tende te ngrohte, si te askujt tjeter me ben te harroj cdo fatkeqesi, cdo te papritur ne jete, duke me folur e keshilluar kaq bukur sic di vetem ti.
Ti, me dashurine tende te delire, e me thjeshtesine tende te bukur me bere te dashuroj per here te pare ne jete.
Miresia, ngrohtesia, perkushtimi dhe e mira qe s'ka fund je ti nene.
Me rastisi pyetja:"Kush ka sakrifikuar per ty?"E mua menjehere me erdhe ti ne mendje e dashur nene. Sakrifice quhet kujdesi i pareshtur per femijen tend! Sakrifice quhet kur mes loteve dhuron buzeqeshje! Sakrifica do mund, perkushtim,e mundi i nenes ka qene gjithnje prezent.
Kam qene vetem disa muaj brenda teje nene, por shpirti yt i bardhe do te jete brenda meje gjithmone.
Nje i urte u pyet:-Kush eshte me e bukur nena apo hena?Ai u pergjigj:-"Kur e shoh nenen e harroj henen,ndersa kur e shoh henen me kujton nenen!"
Dashuria jote shumengjyreshe mbizoterofte gjithandej heroina ime!
T'du me gjithe shpirt mam!
Te falem nderit per jeten!

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: flori · Lloji: Tregime per femije · Tema: drame ;7-8 marsi
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera (vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per nenen
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me braktis kurre.E di nene,un prej tejekam marre shume pak gjera,sepse ti je e arritshme.Ti je ajo qe qdo dite me ben te qesh e qdo dite me jep kurajo pergjithqka...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com