Data e postimit: 2016-01-19 16:03:17
Lexime: 11192
Dibra
Lloji: Ese filozofike
Tema: Dibra ime
Autori: Rrahman Peca
Shkolla: Halit Coka
Klasa: 8 c
Qyteti: Kamez
E-mail: manipeca9o7@gmail.com


Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenjte dhe malet qe kam humbur bashke me kohen jan si midhjet qe fshihen ne reren e detit.Ahhh sa e bukur eshte Dibra ime! Ky vend eshte krejt ndryshe nga te tjeret qe kam pare ne kete jete.Pyjet e pamata te vendit duken si vale oqeani qe i luan era e fuqishme.Madje edhe dheu duket si nje dyshek i bute dhe i ngrohte,sa te ben te flesh mbi te gjithe jeten. Duaje atdheun !

Vepra te ngjashme
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Iris Nuri · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
U largova nga atdheu u nisa ne emigrim Dashurine per te e ndjeva per malet,pyjet,fushat e femijerise Bukurine qe ke ti Asnje tjeter per mua se ka dhe... Per gjuhen tende malli me ka marr Per kengen e bukur shqipe Zemra ne dy pjese me eshte nda...
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: "Une vij"
Une vij nga qielli, Qe te te jap ty hapesiren qe kerkon. Une vij nga dielli qe te te jap ty te gjithe ngrohtesine qe te mungon. Une vij nga yjet qe te te plotesoj deshirat qe ke. Une vij nga ajri qe te maresh fryme kur me ske. Une vij nga hena qe te...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Livia Sadikaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashuria per atdheun
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku te gjithe me duan e i dua. Aty ku pa e vrare mendjen gaboj, dhe gjithe endrrat i realizoj. Shtepia ime eshte aty. Te gjithe e shohin me sy. Me vone...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Ana Xhihano · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Te dua Te dua si dielli me rrezet e arta po ashtu si malet e larta Te dua si hena me yjet Po ashtu si fushat e pyjet Te dua si qielli me re Po ashtu si fara ne dhe Te dua si deti me dallge Po ashtu si lundrimet me varkw Do jepja gjithcka ...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...




Komentet e fundit!

Emri: mira
Email: mira@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: lindi
Email: arlindobruci@gmail.com
Komenti: A keni pershkrime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com