Data e postimit: 2016-01-10 16:06:19
Lexime: 3153
si te biesh ne peshe???
Lloji: Anekdota
Tema: anekdode
Autori: sara
Shkolla: naim frasheri
Klasa: 4a
Qyteti: tirane
E-mail: sara@gmail.com


Nje burr deshironte te binte ne peshe.Ai sheh nje reklame ne internet per 3 dite do te bini 35 kg.Burri e bleu dhe te nesermen ne mengjes bie zilja e deres shkon dhe shikon,ishte nje vajze e bukur qe kishte te shkruar nje tabele PO ME KAPE JAM E JOTJA vrapoi gjith diten po nk e kapi dot.Ne fund te dites kishte rene 5 kg.Te nesermen nje femer me e bukur kishte te njejtin shenim ne fund te dites ai ra 10kg.Diten e trete bie zilja dhe ai sheh nje burr me shenimin PO TE KAPA JE I IMI vrapoi vrapoi dhe ne fund te dites kishte rene 20kg.

SHPRESOJE SHUME QE TJU PELQEJE.FLM :p

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Enis Shala · Lloji: Poezi personale · Tema: I humbur, Pa zgjidhje, Pa rrugëdalje, Shpresë
Ke rene posht… posht nder rrug! nuk shef gjurme t’et shpie ne ndonje prug. ne nje nate aspak te qet ndihesh i frikesuar,, i tmerruar nuk ke zgjidhje, ndihesh shume i zemeruar gjindesh ne nje vend… ku eshte i paidentifikuar, dhe je shume i ...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: poooo me pelqeu shume braavo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com