Data e postimit: 2015-10-31 14:41:21
Lexime: 4132
qesharake
Lloji: Anekdota
Tema: qesharake
Autori: ema
Shkolla: 31 korriku
Klasa: 8
Qyteti: burrel
E-mail: emaema@yahoo.com


Perplas makina nje gjirokastrit... Sic ishte i shtrire ne asfalt, nxjerr telefonin dhe ben nje telefonate. Shoferi, i tmerruar, del nga makina dhe i thote:
- Zoteri, jeni mire? Ju lutem zoteri, me falni. Mos e telefononi policine. Ishte faji im. Ju lutem me falni.
Ne ate moment, personi pergjigjet ne telefon dhe gjirokastriti i thote:
- Alo, grua... Me ka perplasur makina. Mos bej gjelle sonte sepse do ha nga spitali..

Vepra te ngjashme
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: udhëtim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm n...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Baki Imria · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete. Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Te drejtat e mia.
E di se kam te drejta, Se qe kur linda i kuptova, E di se kam te drejta, Se me ane te tyre u zhvillova, E di se kam te drejta, Se me to une sjelljen time formova. Por ju prinder e te rritur, Ju lutem ne mos na paragjykoni, Apo harruat se ndjen...
Autori: Ina Agolli · Lloji: Analize letrare · Tema: prejardhja e njeriut
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shume kot

Emri: labi
Email: labi-noti@hotmail.com
Komenti: shum palidhje



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com