Data e postimit: 2013-03-20 19:12:38
Lexime: 18583
Pasuria
Autori: Qemal Mici
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Pasuria
Shkolla: Qemal Mici
Klasa: 8D
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune.
Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla na jep dije na meson shume e shume gjera te tjera.
Nese ne mesojme ne shkolle dhe vazhdojme profesionin qe deshirojme atehere ne jemi te pasur sepse me dijen qe ne na dha shkolla po e perdorim ne pune dhe jemi te kenaqur nga puna qe bejme.
MOS MENDO KUR SE ESHTE VONE PER TE MESUAR SHFRYTEZOJE RASTIN SA KE KOHE SE ME VON DO PENDOHESH.

Vepra te ngjashme
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...




Komentet e fundit!

Emri: neh
Email: mbj@orj.com
Komenti: sa shpifur

Emri: jonida
Email: jonida-lisi@hotmail.com
Komenti:

Emri: Emytour
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti:

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: te lumte. nenkupton shume dhe mos ia ver veshin komenteve te shentuara qe nuk dine as vete se ckane shkruar

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Sorry etap !!!!!!!!!!!

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Kot fare , nuk ke prekur asnje etep te eses. Nejse te pakten ideja ........

Emri: antonela
Email: antonelanela152@yahoo.com
Komenti: shum e bukur eseja komplimenta

Emri: ersa
Email: ersajuli@gmail.com
Komenti: vetem kjo nuk quhet ese argumentuese,se di ku ishte argumenti ktu ,nejse urime per nivelin ne permisim :)

Emri: marta
Email: martatahiri@yahoo.com
Komenti: eseja nuk eshte keq ne fakt , por mendoj se eshte pak e shkurter dhe fjalet e perseritura behen te merzitshme ndonjehere, prandaj nese do te shkruash perseri ki parasysh te perdoresh sinonimet e fjaleve per te mos perseritur veten , ne kete menyre ndihmon edhe te tjeret te mesojne dicka te re...

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: like kush kuptoi gje


Emri: krista
Email: krista@yahoo.vom
Komenti: pa kuptim duhet ti ishe permbajtur temes

Emri: eni
Email: eni.time@live.com
Komenti: shum shum shum shum e bukur me pelqeu shume shume bravo

Emri: mela
Email: mela@hotmail.com
Komenti: shum e bukul kukla ime gestu hahahahahaha

Emri: mela
Email: mela@hotmail.com
Komenti: bukul kukla ime gestu si bebw hahahhahahah

Emri: elson
Email: elsonballazhi@hotmail.com
Komenti: un mendoj..................apo sjeni dakord me mua

Emri: elson
Email: elsonballazhi@hotmail.com
Komenti: un mendoj..................apo sjeni dakord me mua

Emri: kloi
Email: kloikleopatra@hotmail.com
Komenti: jo ndonje filozofi e madhe apo fjale te patena!! Gjithsesi komplimenta per mundimin

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: ok

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: bukur

Emri: rruzhdi
Email: fatim_rruzhdiu@sedi.com
Komenti: vallahi sheka cshum e bkur qekjo gjagjagjez.a o a so .tashi nji nga kto a je tu ee kap muhebetin a jo. ahahahahah sa gellot shi sheka jpom prej qosove or tej a je tu e qekop mwhebtin a oj or TEJ.


Emri: Rita Ora
Email: rita.ora@live.com
Komenti: awwwww shum e bukur

Emri: gresa
Email: gresa_1999@live.at
Komenti: buckul!!

Emri: aloo
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: erjona
Email: anida_ademi@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: Emytour
Email: emi.tour@yahoo.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com