Data e postimit: 2013-03-17 11:17:19
Lexime: 23943 |
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
|
Parents Are Often Right
Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced.
After a hectic week of ...
|
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme.
Njerezimi ka ndryshuar shume shpejt ne kohe;ndryshimi eshte tipar i inteligjences se tij.Njeriu eshte ai qe,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u zhytu...
|
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
|
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
|
na ishte nje her ...por tani nuk eshte me . kush nuk eshte me - femijerija jon ka humbur , nuk e gjejm duke u rritur ,aq me shum e humbasim :P ather kam qen e vogel e pa fajsheme ,,,, por tash .. tash jam e rritur dhe i kuptoj gjerat qe dikush mi shpjegon...
|
Te dashur mami dhe babi ,
Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj .
Tani une jam nje adoleshent . ...
|
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
|
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër s...
|
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret.
Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
|
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA...
Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...
|
ESE
TEMA:UNE PAS KATANTINE
Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
|
Autori:
sindi sindi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme".
Pse ndodh kjo ?
Fati vendoset nga ne?
Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
|
Autori:
ina
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^
►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
|