Data e postimit: 2013-03-15 17:04:52
Lexime: 41344 |
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme.
"B...
|
ku po shkojme me kaq ligesi
Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
|
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
|
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
|
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur
të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy.
Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
|
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
|
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
|
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
|
Ese:Atdheu
Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe.
une jam krenare qe kam atdhe Kosoven.
Une nuk di dhe aq shume fjale ta zavendezoje fjalen atdhe vetem me nje fjal ajo fjale eshte fjala jet.
Une e dua dhe do ta dua atdheuatdheun tim Kosoven
|
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia .
shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
|
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse?
Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
|
Autori:
Orgita
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
"Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
|