Data e postimit: 2013-02-28 15:56:36
Lexime: 11619 |
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
|
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
|
Autori:
anonim
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
|
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
|
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
|
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
|
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra.
Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
|
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
|
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
|
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
|
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
|
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
|
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
|
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
|