Data e postimit: 2023-10-29 16:16:16
Lexime: 707
Veshtiresite e njerzve
Autori: Korina Duka
Lloji: Analize letrare
Tema: Veshtiresite e njerzve
Shkolla: Qybra sokoli
Klasa: 7a
Qyteti: Prrenjas
E-mail: Email eshte i fshehur!


Veshtiresite e njerzve.
Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te merzitur, nuk kane njeri prane por perseri qendrojne ne kembe me forcat e tyre. Ata mund te kene provuar me te hidhuren e jetes, me te keqen dhe nese
Dikush e pyet pse je bere nje njeri kaq i ftohte ose... Per tu pergjigjur nuk ka fjale ka vetem lot . A i ndjejm ne veshtirsit a atij personi , ndjenjat qe ai ka brenda tij. Jo kurre, sepse ai person ai ndjen vet ato ndjenja dhe ne nuk mund te dim si esht ai . Nje person qe di vetem te qaje per ato qe i vijn nder mend mbyllet ne dhome shkatrron gjithshka qan bertet therret. Kjo esht jeta e tij e pavlere. Mks u mbyllni ne vetvete hapuni me cdo njeri dhe asnjehere mos kini frike nga askush
.

Vepra te ngjashme
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: David Bali · Lloji: Analize letrare · Tema: Anime Movies
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a sequel to the original Dragon Ballmanga, with its overall plot outline written by franchise creator Akira Toryama. The manga is illustrated by Toyutarou, wit...
Autori: Ervisa.Visa · Lloji: Analize letrare · Tema: MIQESIA
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: unejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...
Autori: leoar klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: babadimri
babadimri babadimri plak i urt plak me mjekerr per vitin e ri dergoi nje leter me porosi cdo femij qe eshte i mir ti jap dhurata kam deshir por problema e pertac...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com