Data e postimit: 2023-09-30 07:37:34
Lexime: 1457
Katdrealja e Parisit
Autori: ANONIM
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skeda e analizës

Titulli: "Katedralja e Parisit"
Autori: Viktor Hygo
Lloji i veprës: Roman

Përmbajtja:

"Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e Quasimodo, një kryqëzat të shëmtuar që jeton në katedralën e Parisit, dhe Esmeralda, një grua cigane e bukur. Kjo romancë e kombinuar me ngjarjet historike të kohës krijon një anë tjetër të Parisit të shekullit XV.

Viktor Hygo përdor ngjarjet historike si sfond për t'u fokusuar tek emocionet dhe ndjenjat e personazheve të veprës. Ai përshkruan me detaje arkitekturën e Katedrales së Notre Dame dhe ndikon në çështjet të mëdha morale dhe sociale të kohës.

Stili letrar i Hygosit është shkëlqyeshëm dhe emocionues. Ai përdor gjuhë të pasur dhe imazhe të thella për të shkruar për emocionet e personazheve dhe ambientin e Parisit të shekullit XV. Hygo rikrijon atmosferën misterioze dhe tërheqëse të katedrales dhe rrugëve të Parisit, duke u fokusuar në detaje të vogla, por të rëndësishme.

Kommenti letrar:

"Katedralja e Parisit" është një veprë e jashtëzakonshme e shkruar nga Viktor Hygo, e cila ka mbetur një ndër romanet më të njohura dhe të dashura të letërsisë botërore. Me përdorimin e gjuhës së pasur dhe stilin emocionues, Hygo zhvillon një histori që kombinon dashurinë, tradhtinë, lutjen dhe luftën për liri.

Nëpërmjet personazheve të fortë si Quasimodo dhe Esmeralda, lexuesi futet në një botë plotë emocionesh dhe sfidash morale. Hygo explorezon temat si vlerat e jashtme kundrejt atyre të brendshme, pamundësia e shoqërisë për të përshëndetur ndryshimin dhe vuajtjen e atyre që janë të ndryshuar. Ai gjithashtu reflekton mbi rëndësinë e mëshirës dhe dashurisë në jetën njerëzore.

Romani gjithashtu ofron një pamje të detajuar të katedrales Notre Dame dhe ndikon në historinë dhe kulturën e Parisit të shekullit XV. Detajet arkitektonike të përdorura në përshkrimin e katedrales së Parisit të viteve të hershme të gotikës së vonë janë tërheqëse dhe të përkryera për të shpërndarë atmosferën e misterit dhe historisë së vjetër.

"Katedralja e Parisit" është më shumë se një roman historik. Ai kërkon të zbulojë thellësinë e natyrës njerëzore, individin kundër shoqërisë dhe konfliktin midis traditës dhe progresit. Vepra përcjell një mesazh mbi rëndësinë e mëshirës dhe tolerancës, dhe jep lexuesve një perspektivë mbi çështjet që ende ngjallin interes në shoqërinë bashkëkohore.

Përfundimi:

"Katedralja e Parisit" është një roman emocionues i shkruar nga Viktor Hygo që ka influencuar thellësisht letërsinë dhe kulturën. Përmes një stil letrar të pasur dhe detajeve të shkëlqyera, Hygo krijon një histori që shpalos thellësinë e emocioneve dhe vëmendjen e nevojshme ndaj çështjeve morale dhe shoqërore.

Vepra është një miks i mjeshtërisë narrative dhe historisë së përgjakshme, duke i dhënë lexuesit një përvojë të pasur emocionale. "Katedralja e Parisit" reflekton mbi sfidat dhe kontestet e shoqërisë, duke sugjeruar tregëtime mbi gjallërinë, dashurinë dhe humanitetin. Është një vepër e jashtëzakonshme që shënon një kthesë në letërsinë romane dhe ka mbetur e dashur për shumë breza.

Vepra te ngjashme
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Albis Ndoca · Lloji: Analize letrare · Tema: Dielli
Lind ne mengjes dielli Djeg me furi nga filli i ti Nxin dhe nuk pushon Kur skuq ngadalson Shkelqen ne mesdit Me ndriqon mua Dhe me ngroh si dua Lur perendon ai gezon .
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: bleta
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shume te gjate nuk mund ta kaloje nese e ka ushwimin asgje s'i mungon. Mjaltin t'ia marresh bleta nuk duron me gjilperen e saj ajo te thumbon... ...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com