Data e postimit: 2023-09-30 07:26:30
Lexime: 1142
Këngët e Milosaos
Autori: ANONIM
Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skeda e analizës

Titulli: "Këngët e Milosaos"
Autori: Jeronim De Rada
Lloji i veprës: Poezi epike

Përmbajtja:

"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poezi e epikës përmbledhur dhe është shkruar në formën e një semi-lyrikë, që kombinon elemente të epikës dhe lirikës.

Vepra jep rrëfimin e një legjende heroike që ndodh në kohën e Aleanderit, në shekullin XIV. Në këtë veprë, autorit i bie të përshkruajë heroizmin dhe sakrificën e junikut shqiptar Milosao, i cili lufton kundër invazionit të turqve dhe përpiqet të mbrojë tokat e tij nga pushtimi.

Nëpërmjet këngëve të tij, Milosao bëhet një personazh i letrave shqipe që frymëzon luftën dhe përkushtimin për lirinë e kombit. Vepra përshkruan luftarakët shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur atdheun e tyre.

Temat më të rëndësishme të trajtuara në veprë janë heroizmi, lufta për liri, dashuria kombëtare dhe nderimi i traditave dhe trashëgimisë shqiptare. Autori përshkruan me pasion kulturën dhe trashëgiminë e popullit shqiptar, ndërsa i jep krenari dhe admirim fisnikërisë dhe trimërisë së shqiptarëve.

Komenti letrar:

"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur dhe e rëndësishme e Jeronim De Radës, e cila u botua për herë të parë më 1860. Kjo poezi epike ka bërë histori në letërsinë shqipe dhe ka ndikuar thellë në formimin e identitetit kombëtar shqiptar.

Nëpërmjet veprës së tij, autori tregon një dashuri të fortë për atdheun dhe një përkushtim të patjetërsueshëm ndaj lirisë dhe pavarësisë së kombit shqiptar. Shkrimi i tij është i prirur drejt emocioneve të thella dhe dijes, që shpaloset në mënyrën e shkrimit dhe fqinjive të tij tërheqëse.

Vepra ka një shfaqje të frëshme të kulturës dhe traditave shqiptare, nëpërmjet të cilës ai sjell botën e frymëzuar të shqiptarëve dhe trashëgiminë e tyre të pastër. Autori përshkruan me kujdes peisazhin natyror, karakteret e fortë dhe luftarakët e vendosur.

Si pjesë e bijës së hershme të poezisë shqipe, "Këngët e Milosaos" përfaqëson një shtyllë të fortë të letërsisë dhe kulturës shqiptare. Ajo reflekton brenda vete identitetin kombëtar, historinë dhe vlerat e popullit shqiptar nëpërmjet një trajtimi të bukur artistik.

Me stilin e tij lirik, poezia e Jeronim De Radës arrin të krijojë një ndjesi të veçantë në lexuesin, duke e bërë atë të ndihet pjesë e historisë heroike të kombit shqiptar. Vepra këndon lavdinë dhe trimërinë e luftëtarëve të shqiptarëve, duke u bërë një frymëzim i madh për brezat e ardhshëm.


Stili letrar i veprës është i pasur me imazhe të fuqishme, simbole dhe metafore që e bëjnë atë bukur dhe sëpaku emocionuese për lexuesin. Poeti zbret thellë në emocionet dhe ndjenjat e personazheve, duke i dhënë jetë të gjallë historisë dhe duke e bërë atë një rrëfim tërheqës për të gjithë.

Në këtë veprë, autori shpreh dashurinë dhe admirimin e tij për identitetin shqiptar, dëshirën për të ruajtur lirinë dhe pavarësinë e kombit shqiptar. Ai i përshkruan qytetarët e shënuar shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur, që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur fuqinë e tyre dhe të mos lejojnë vendin e tyre të pushtohet.



Përfundimi:

"Këngët e Milosaos" janë vepra fillestare e poezisë epike shqiptare dhe janë një thesar i kulturës dhe historisë shqiptare. Vepra e Jeronim De Radës tregon dashurinë dhe admirimin e tij për patriotizmin shqiptar dhe për heroizmin e luftëtarëve të kombit.

Me stilin e tij lirik dhe përdorimin e imazheve të fuqishme, autori jep jetë dhe ndjesi riaktualizuanë ndjenjat dhe vuajtjet e popullit shqiptar në kohën e pushtimit otoman. "Këngët e Milosaos" janë një frymëzim i madh për lexuesit dhe një vështrim emocionues në identitetin dhe trashëgiminë shqiptare.

Vepra te ngjashme
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: klajver · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha jone
vellezer shqiptare te prekim urtesine te zem udhen e mbare te ngjallim shqiperine shqiperia ka qene edhe do te jete po sot ne ditet tene te mete te mos kete
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: anny · Lloji: Analize letrare · Tema: perkedhelja ma zbut shpirtin
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: Tea Brame · Lloji: Analize letrare · Tema: Personazh
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com