Data e postimit: 2023-09-25 16:01:40
Lexime: 1070
Letra e Tatjanes
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skedë e Analizës

Titulli i veprës: "Letra e Tajanes"
Autori: Aleksandr Pushkin

Lloji i vepres: Poemë

Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë

Përmbledhja e vepres:

"Letra e Tajanes" është një poemë e shkruar nga Aleksandr Pushkin, e cila poezisht përshkruan dhimbjen dhe melankolinë e personazhit kryesor, Jegeni Onieghin, pas ndarjes së tij nga e dashuritja e tij, Tatjana. Poema është strukturuar si një letër nga Tatjana tek Jegeni, ku ajo shprehet në mënyrë të ndjeshme për ndjenjat e veta dhe përjetimin e humbjes së dashurisë.

Karakteristikat kryesore të vepres janë përshkrimi i thellë emocional dhe stili i shkruarit poetik. Pushkin përdor imazhe të forta, simbole dhe metafora për të përshkruar ndjenjat e Tatjanës dhe tërë seancën emocionale të poemës. Ai nxjerr në pah edhe thelbin e personalitetit të Jegenit dhe përplasjen e tij midis impulsit të tij romantik dhe pushtimit të ndjenjave.

Komenti letrar i vepres:

"Letra e Tajanes" është një veper e mrekullueshme letrare që shpreh me ngrohtësi dhe sinqeritet dashurinë dhe dhimbjen që shoqërojnë humbjen e një të dashuri të vërtetë. Pushkini arrin të përshkruajë me detaje seancën emocionale të Tatjanës nëpërmjet poezisë së tij të mprehtë dhe të ndjeshme.

Gjuha poetike e Pushkinit është e bukur dhe e rrënjosur thellë në ndjenjat dhe emocionet e personazheve. Ai përdor metafora të pasur dhe imazhe të fuqishme për të përshtatur ngjarjen dhe ndjenjat shpirtërore. Letra përmban përmbajtje të thellë, ku autori eksploron temat e dashurisë, humbjes dhe përpjekjes për të qëndruar të lidhur me kujtimin e një personi të dashur.

"Letra e Tajanes" mendohet se është një nga veprat më të njohura të Pushkinit dhe një dallim i mjeshtërisë së tij poetike. Ajo trajton temat universale të dashurisë dhe humbjes së saj, duke shtrirë mbas vetes një ndikim të thellë në lexues. Pushkini na përgjigjet pyetjeve të hollësishme të ndjenjave njerëzore dhe bën që lexuesi të reflektojë mbi ndjenjat dhe emocionet e tyre të fshehura.

"Letra e Tajanes" është një vepër artistike e jashtëzakonshme që arrin të kapë dhe të përcjellë lavdinë dhe trishtimin e dashurisë romantike. Nëpërmjet poezisë së tij të thellë dhe shëmbllorës, Pushkini na mbush me emocion dhe na frymëzon të reflektojmë mbi fuqinë dhe vlerën universale të dashurisë.

Vepra te ngjashme
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: Anxhela Cezmolli · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Dashuria është gjithçka. Është gjithçka që bota ka. Ajo të çon sa më lart. Të bën të fluturosh në parajsë. Si dashuria kurr nuk ka. Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Pse
Pse nuk jam dielli? Ngrohtesi te ofroj, Pse nuk jam flutur? Ne qiell te fluturoj. Pse nuk jam bilbil? Pranveren ta zgjoj, Pse nuk jam dallendyshe? Gjithmone te shtegtoj. Pse nuk jam laps? Poezi te shk...
Autori: edmond tupja · Lloji: Analize letrare · Tema: teks informativ
teks informativ per femij
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Leandro Markaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Trajtat e Shkurtra Te Bashkuara
Te t'i tregoj sjelljet e nenes arush,ti do te çuditesh.Nuk na besohej qe kafsha t'i donte aq shume kelyshet e saj.Po te m'i tregonte dikush veprimet e arushes,une nuk do ta besoja.
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: sindi · Lloji: Analize letrare · Tema: media shqiptare
Gjuha e medias media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com