Data e postimit: 2023-09-24 09:33:03
Lexime: 648
Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë

II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
"Muri i Hyejenes" është një tragedi greke e shkruar nga Euripidi. Vepra ndjek historinë e Hiqemot, mbretëresha e Argjentinës, pas dëbimit të saj nga vendi i saj. Pasi merr vesh se burri i saj, Trahias, është vrarë dhe trashëgimtari i saj ka marrë pushtetin, ajo kthen në vendlindje për të kërkuar hakmarrje. Hiqemot zhvillohet ndërsa ajo vjen përpara mbretit të ri dhe përpiqet të vret edhe më shumë të afërmit e tij. Tema kryesore e veprës përfshin hakmarrjen, konfliktin e botëve privat dhe publik, dhe etikën morale.

III. Analiza e Veprës Dramatike:
- Temat dhe Motivat: "Muri i Hyejenes" trajton temat e hakmarrjes, konfliktit të brendshëm dhe etikës morale. Motivat si dëbimi, vrasjet dhe tradhëtitë e afërmve janë përdorur për të shfaqur sfidat e jetës së Hiqemot që kalon nga roli i mbretëreshës në rolin e hakmarrëses.

- Zhvillimi i Karaktereve:
1. Hiqemoti: Ajo është protagonisteja e veprës, një grua e fortë që dëshiron të hakmerret për humbjen e burrit të saj. Ajo shfaq guxim dhe vendosmëri për të mbrojtur nderin e saj dhe të familjes së saj, por vlerat e kënaqësisë personale ndeshen me etikën morale të shoqërisë.
2. Ialalua: Ajo është motra e vogël e Hiqemotit, e cila vdes përsëri për hakmarrje dhe nder të familjes. Ajo simbolizon brengën dhe vuajtjen që shoqërojnë rrugën për të përmbushur hakmarrjen.
3. Kreshthotemi: Ai është burri i Hiqemotit dhe simbolizon autoritetin dhe urtinë e tij. Ai është i kundërt me Hiqemotin në morali dhe synimin për hakmarrje, dhe kundërshton planin e saj.

- Struktura e Tekstit: Vepra ndahet në pesë akte dhe ndjek strukturën tragjike të ekspozitës, dendësisë, kulmit, dredhjes dhe zgjidhjes. Aksidentet e ngjarjeve rriten gradualisht dhe bashkëngjitja e Hiqemotit ndikohet gradualisht nga ndarja nga shoqëria dhe vendimmarrja e saj e gabuar.

IV. Komenti Letrar:
"Muri i Hyejenes" është një tragjedi e fuqishme që shpalos ndarjen midis vendimmarrjes morale dhe hakmarrjes personale. Euripidi trajton tema të thella morale dhe etike nëpërmjet personazheve të veprës. Vepra paraqet dilema të thella morale dhe si këto zgjedhje ndikojnë në jetën e individëve dhe në shoqëri.

Euripidi shfaq karaktere të komplikuara dhe të thella, të cilat zhyten në konflikte të brendshme dhe të jashtme. Trajtimi i temave të hakmarrjes dhe artikulimi i tyre nëpërmjet veprave të personazheve bëjnë që "Muri i Hyejenes" të jetë vepra e shquar që ka lënë ndikim të thellë në dramaturginë dhe letërsinë në përgjithësi.

Në përfundim, "Muri i Hyejenes" është një veprë dramatike e fuqishme që trajton dilemën midis hakmarrjes dhe moralitetit. Euripidi është në gjendje të shpalosë konfliktin e brendshëm të personazheve nëpërmjet dialogut intelektual dhe ngjarjeve. Vepra mbetet aktuale edhe nga pikëpamja morale, duke shfaqur sfidat që përballen njerëzit në përpjekje për të zgjidhur dilemat morale dhe të mbrojnë nderin e tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Shëndosh të jemi Zot i madh,gjërat e tjera vijnë dal nga dal ...!
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com