Data e postimit: 2023-09-24 09:27:53
Lexime: 888
Analiza dhe komenti letrar i vepres dramatike:Nje shtepi kukullash
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen

I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Një Shtëpi Kukullash"
- Autori: Henrik Ibsen
- Viti i shkrimit: 1879
- Vendndodhja: Norvegji, në një qytet të vogël

II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
"Një Shtëpi Kukullash" është një dramë që ndjek rrugën e heroinës kryesore, Nora Helmer, një grua e re që jeton nën kontrollin dhe dominimin e burrit të saj, Torvald Helmer. Të vepruarit e Norës është një përfaqësim i perfektimit të rolit tradicional të gruas në shoqërinë patriarkale të shekullit të 19-të. Megjithatë, pasi ajo zbulon sekretet që burrin e saj mbajti fshehur nga ajo, Nora përjeton një kthesë dramatike dhe fillon një rrugëtim për të gjetur veten.

III. Analiza e Veprës Dramatike:
- Temat dhe Motivat: "Një Shtëpi Kukullash" trajton temat e pavarësisë, identitetit, lirisë dhe punës së gruas në shoqërinë patriarkale. Motivat si misteri, sekretet e fshehura, interesat personale, dhe lufta për t'i kapërcyer kufijtë shoqërorë janë të prezantuara në mënyrë të theksuar në veprë.

- Zhvillimi i Karaktereve:
1. Nora Helmer: Fillon si një grua e lumtur në rolin e gruas dhe nënës së devotshme, por zhvendoset nga naïveteti dhe varësia ndaj burrit, drejt një gjendjeje të vështirë të lirisë dhe pavarësisë. Ajo përjeton një proces transformimi duke arritur të kuptojë se sa e pandërgjegjshme ishte vetja dhe marrëdhënia e saj me Torvald.
2. Torvald Helmer: Burri i Norës, ai paraqitet si një burrë i suksesshëm ndaj jashtë dhe një autoritet i pathyeshëm brenda familjes. Pas ndryshimeve të Norës, ai refuzon ta pranojë atë dhe tenton të rikthejë kontrollin mbi të.
3. Krogstad: Avokati që kishte kredi me Norën, ai përfaqëson njeriun e ndikuar nga sistemi i ligjit dhe rregullat shoqërore. Ai provon të shantazhojë Norën për t'i mbijetuar një gjykate mbi shtetasitet e tij.

- Struktura e Tekstit: Vepra nëntregohet në tre akte dhe ndjek një strukturë lineare të ngjarjeve. Duke u fokusuar në udhëtimin e Norës, dramaturgu ndërton përplasje dhe momente të tensionuara të zhvillimit.

IV. Komenti Letrar:
"Një Shtëpi Kukullash" është një nga veprat më të shquara të Ibsen-it dhe konsiderohet si një ndër dramat më të rëndësishme të shekullit të 19-të. Përmes historisë së Norës, Ibsen shpalos sfidat dhe mendësinë e gruas në shoqërinë patriarkale të kohës. Ai e sfidon stereotipin tradicional të gruas të poshtëruar dhe përshfaq besimin në barazinë gjinore dhe të drejtën e gruas për të qenë vetvetja.

Ibsen gjithashtu shfrytëzon elementin e sekretit dhe misterit për të shtuar tension dhe intrigë përgjatë veprës. Përgjatë udhëtimit të tij, Nora zbulon vetëvete dhe vlerat e saj të vërteta, duke i dhënë asaj fuqi për t'u pakësuar nga ligjet dhe pritshmëritë shoqërore.

Analiza e veprës trajton temat e rëndësishme dhe zhvillimin e karaktereve, duke ndihmuar lexuesin të kuptojë thelbin e veprës dhe lidhjen e saj me kontekstin historik dhe shoqëror. "Një Shtëpi Kukullash" është një shembull i shkëlqyeshëm i dramës sociale dhe sfidës së rregullave të shmangura dhe rolit të gruas në shoqëri.

Vepra te ngjashme
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazh...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e shkolles
Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shqiperia gjate viteve 1939-1943
Tema : Shqiperia gjate viteve 1939-1943 1. Figura e Ahmet Zogut Ahmet Zogu lindi ne Burgajet me 8 tetor 1895 Ne kete kohe 13 vjec Ahmet Zogu behet keshtu shef i krahines se Matit .Ne vitin 1912 Zogu largohet nga Turqia per tu kthyer ne Shqiperi, mbas la...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com