Data e postimit: 2013-02-13 15:18:22
Lexime: 10444 |
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
|
Bagëti e bujqësi
Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
|
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
|
Autori:
Britni
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
|
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
|
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim.
Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
|
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
|
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezv...
|
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
|
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
|
Autori:
Ana Kodra
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...
|
Autori:
Anabela
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Gjerat e kqija te njerkes qe mi ka ber mua dhe motres sime
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan pasur probleme ata u divorcuan babi u martua ashtu edhe nena.Prej babit un kam dy vellezer njerka ime filloi te sillej shum keq me mua dhe motren time pas l...
|
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
|
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
|