Data e postimit: 2023-03-18 14:47:00
Lexime: 959 |
31 Maji eshte dita boterore kunder duhanit. Ne ambientet e mbyllura ku njerzit pijne duhan ne duhet te qendrojme sa ma larg tyre. Kur nje person e pin nje kuti me duhan ateher timin qe e leshojne ato cigare ne ata e thithim dhe i bie qe ne e kemi pi nje c...
|
1. Leonard Euler
Euler (1707-1783) është konsideruar si matematikani më i zoti i rruzullit tokësor. Euler për herë ta parë paraqiti simbolet moderne të matematikës të cilat përdoren edhe sot; koncepti i funksionit f(x), funksione e trigon...
|
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,pra ne duhet ta kemi së pari shëndetin pastaj gjërat te tjera.shumë njerëz nuk i intereson shëndeti dhe nuk interesohet për vetë shëndetin e tij,d...
|
Autori:
babyk2509
·
Lloji:
Raport
·
Tema:
Cfare ndryshimesh do te ndodhin ne toke nese vazhdohet me te njejtat ritme?
Perdorimi i vazhdueshem prej shoqerise i lendeve fosile sic jane : qymyri,gazi natyror e nafta per prodhim energjie dhe per transport jane nje nga burimet kryesore per shkarkimin e CO2 e te gazeve te tjere sere ne atmosfere te cilet e ndotin vazhdimisht m...
|
Levizja vetvendosje eshte partia me e fort
ne Kosove ne krye me zotriun.ALBIN KURTIN Ne zgjedhjet e fundit pra me 14 Shkurt kjo parti me kandidat per kryeminister ALBIN KURTIN do ti fiyojne zgjedhjet dhe prrmbbi 51% te kuvendit.Albin kurti nuk edhte di ...
|