Data e postimit: 2021-01-17 09:47:36
Lexime: 1399
LVV
Lloji: Raport
Tema: Partia ''levizja vetvendosje''
Autori: Edison TAHIRAJ
Shkolla: "Shote Galica"
Klasa: 7/3
Qyteti: SKENDERAJ
E-mail: edison.t13@gmail.com


Levizja vetvendosje eshte partia me e fort
ne Kosove ne krye me zotriun.ALBIN KURTIN Ne zgjedhjet e fundit pra me 14 Shkurt kjo parti me kandidat per kryeminister ALBIN KURTIN do ti fiyojne zgjedhjet dhe prrmbbi 51% te kuvendit.Albin kurti nuk edhte di isa mustafa i cili eshte qen mas qeni dhe te tjer si ai. Kush eshte me albin kurtin eeshte pro te ardhmes kunder kurropsionit pro amerikan. Nese e votoni Albin Kurtin do te keni jete me te mire. Nese e votoni albin kurtin do ta ndalni hajnin sic u vjedhen 2.1 milione euro nga buxheti i shtetit. Prandaj ju lus qe ta votoni Albin Kurtin.

Vepra te ngjashme
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta quaj jete,nuk e di nese ndonjeri nga ju atje jashte eshte dashuruar ndonjehere por une ketu brenda po ju them qe po jam dashuruar dhe mendoj se kjo eshte ...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com