Data e postimit: 2020-03-05 15:16:37
Lexime: 1725
tekst
Lloji: Raport
Tema: 31Maji dita boterore kunder duhanit
Autori: Edison Tahiraj
Shkolla: Shote Galica Runik
Klasa: 6
Qyteti: Skenderaj Radishevë
E-mail: edisoni.t13@gmail.com


31 Maji eshte dita boterore kunder duhanit. Ne ambientet e mbyllura ku njerzit pijne duhan ne duhet te qendrojme sa ma larg tyre. Kur nje person e pin nje kuti me duhan ateher timin qe e leshojne ato cigare ne ata e thithim dhe i bie qe ne e kemi pi nje cigare.ME RESPEK TE MADH EDISON TAHIRAJ

Vepra te ngjashme
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Stop Duhanit Braktis duhanin Shpëto shëndetin Ruaje vetën Mbroje ambientin Duke pirë duhan Mëkat vetës i ke bërë I bën mëkat e padr...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Toka
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate. ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: daljana vrapi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
larg arsyes LARG MENDIMEVE LARG GJITHCKAJE ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese pershkruese ; bushi im
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com