Data e postimit: 2023-02-27 21:44:12
Lexime: 810
Thënie
Foto
Autori: Anna Çani
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Heshtja nuk është shenjë ligësie;
Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"

Vepra te ngjashme
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: frensis · Lloji: Thenie · Tema: bota
SPRESA E NJERIUT DO TE QENDROJE NDEZUR SI NJE QIRI ATEHERE KUR DRITAT E JETES FIKEN
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Silvia Duka · Lloji: Thenie · Tema: Pikturë...
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: dielli
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte. Ai ben pjese ne grupin e yjeve. Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu. Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
Autori: L · Lloji: Thenie · Tema: Ra një yll
Atje sipër në hapësirë ra një yll Këtu poshtë në vendin tonë u rrëzua një qeveri.
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: Daniela · Lloji: Thenie · Tema: Zhgenjimi
Kur ai ti kuptoje fjalet qe tha.. do largohet nga vetja e tij sic ika un nga ai ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: angela pepkolaj · Lloji: Thenie · Tema: FEMIJET
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun. -Ti ushqejë me dashurinë për atdheun. -Të respektojë të drejtat e fëmijës. -Të sigurojë një edukim sa më të...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com