Data e postimit: 2023-02-27 21:34:07
Lexime: 868 |
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET"
"UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
|
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
|
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
|
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
|
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
|
Ti nuk mund te jesh lapsi qe vizaton busqeshjen e te afermeve te tu por mund te jesh goma qe fshin vuajtjet e tyre.
|
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
|
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|