Data e postimit: 2023-02-27 21:02:00
Lexime: 791 |
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
|
E qeshura nuk do te thoteqe je gjithmon I lumtur thjesht do te thote SE je nje person I fort
|
Flutura
Flutur,flutur,flutur moj,
Erdhi dhe na dekoroj,
Ku shkoi nuk e dim,
Ajo shkoi mbi mrekullin
Erdhi flutura përsëri,
Duke fluturuar me qudi,
Breretkosa e shikonte me lakmi,
Fluturen si bukuri,
Çfarë ndodhi?
Nuk e dim
Por ajo
U k...
|
|
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
|
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
|
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
|
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
|
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
|
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
|
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume.
si nje...
|
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe.
2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin.
3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
|
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
|
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
|