Data e postimit: 2023-01-27 17:47:39
Lexime: 934
Fitimi i vetbesimit
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Fitimi i vetbesimit
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne krijimin e nje bisede. Gjithcka filloi me nje mengjes te qete pranvere, kur Ani mberriti ne shkolle. Aty kishte dale nje lajmerim per nje konkurs talentesh, por atij nuk i interesoj dhe e anashkaloi, megjithate me medyshje. Aty prane ishte Blendi –nje djale shtatelarte dhe shume nenvleresues, i cili e kishte hale ne sy Anin, pra e ngacmonte gjate gjithe kohes- dhe i tha:
-Uaaa, pa shikoni se kush qenka ketu: “Shkenca” e shkolles! Po he more? E pe ate lajmerimin e konkursit te talenteve? Te te them dicka? Ti nuk do te shkosh atje, sepse ti ne fakt je vetem nje person i merzitshem dhe nuk ke asnje talent, per me teper je shume I cuditshem dhe askush nuk deshiron te degjoje brockullat e tua.
Ani e kaloi duke e injoruar sjelljen e tij te ulet dhe shkoi ne mesim. Duke u kthyer ne shtepi mendonte me vete: “ Mos valle Blendi ka te drejte? Ndoshta une nuk kam me te vertete nje talent? Jo, po si mendoj keshtu valle? Une duhet te kem nje talent, dhe do ta gjej ate”. E keshtu shkoi ne shtepi e filloi te kercente, te kendonte, te lunate muzike, te shkruante poezi, por asnjeren prej ketyre nuk e adhuronte. Mos valle kishte harruar te provonte ndonje gje tjeter?
Edhe sikur te kishte harruar ndonje gje, nuk deshironte me qe te vazhdonte. I dukej sikur po bente ndonje budallallek, duke u sjellur ne ate menyre. I dukej vetja me te vertete I cuditshem. Mendonte se cdo gje qe I kishte thene Blendi ishte e vertete. Ishte dorezuar. Ne ditet ne vazhdim kishte rene nga notat. Kishte nevoje te shprehej me dike, por me ke? Nje dite erdhen prinderit e tij ne dhome sikur ta kishin parandjenjur se me Anin dicka nuk shkonte ashtu sic duhej.
-Zemer, po cfare te shqeteson? –e pyeten prinderit
Ani me shume veshtiresi ne te shprehur I shpjegoi gjithcka dhe prinderit I thane:
-I vogli jone, cdo gje ka ndodhur sepse ti nuk ke pasur vetebesim ne vetvete dhe per kete gje eshte faji yne, pasi ne nuk kemi komunikuar me ty per nje kohe te gjate. Te kerkojme ndjese. Ti je nje djalosh I mire e I qete, qe nuk krijon probleme dhe qe I shmangesh atyre. Sa per ngacmimet e atij djalit te pagdhendur, ti duhet ti anashkalosh dhe nje dite duhet ti kthehesh dhe ti a thuash nja dy fjale. E si mendon ti valle? Pse te thote Blendi ashtu ti? Sepse ti ke nje talent dhe ai ka frike se ti do t’ia fitosh konkursin me talentin tend. Dhe sa per ate fjalen “I cuditshem” e cfare ka te keqe kjo? A nuk je si te gjithe femijet e tjere? Jo Ani, ti je nje femije I vecante! Normaliteti eshte per njerezit normale dhe ti je nje femije I jashtezakonshem. Dhe talentin mund ta gjesh duke provuar dhe do te vije koha kur do te rremosh brenda zemres tende dhe do ta gjesh ate.-I thane prinderit dhe u perqafuan. Ata fjale kishin peshuar shume mbi Anin.
Dhe keshtu nje dite ai filloi te vizatonte. Uauuu, ai kombinim ngjyrash e ajo simetri figurash. Blu, bardh, kuq, sa vizatim I bukur. Gjithcka ishte shume e qarte. Ani e kuptoi se talenti I tij na qenka vizatimi.
Erdhi dita e konkursit, dhe Ani doli ne skene. Pa filluar te shpjegonte talentin e tij tha:
-Miredita te gjitheve! Shpresoj qe te jeni mire! Si fillim dua ate them dicka: Ndoshta ky vizatim do tju duket I cuditshem ashtu si dhe une por normaliteti eshte per njerezit normale dhe une jam krenar qe jam I cuditshem pasi jam I jashtezakonshem. Kete gje e thashe qe tjua bejme mjaft te qarte femijeve perjetojne bullizem ne perditshmerine e tyrem. Dhe sa per konkursin, nuk ka rendesi qe fitoj, pork a rendesi qe une e gjeta talentin tim brenda zemres time-tha
Me kete shprehje domethenese te gjithe druartrokiten. Pas disa ditesh, Ani filloi qe te zinte miq, dhe Blendi nuk e ngacmonte me, pasi nje shprehje aq e thjeshte I dha Anit mundesine per te gjetur talentiin e tij, per te zene miq, per ti dhene fund ngacmimeve, dhe per te qene krenar qe eshte nje femije I cuditshem.
Mesazhi: Asnje femije nuk duhet te bieje pre e paragjykimeve dhe e sjelljeve bulliste, por duhet te gjeje vetbesimin brenda zemres se tij dhe te duaje karakterin e tij!

Vepra te ngjashme
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej n...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Amelia 11 vjece
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com