Data e postimit: 2022-12-25 18:22:28
Lexime: 2379
Ese: Rëndësia e filozofisë
Autori: Big G
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pak. Ata janë përfundimi i një linje argumentimi rreth natyrës së një çështjeje. Kur shqyrtojmë arsyetimin, ideja fillon dhe merr kuptim.
- Filozofia është një fushë studimi që kërkon të kuptojë misteret e ekzistencës dhe realitetit. Ajo përpiqet të zbulojë natyrën e së vërtetës dhe njohurive, të gjejë atë që ka vlerë dhe rëndësi themelore në jetë; gjithashtu, shqyrton marrëdhëniet midis njerëzimit dhe natyrës, midis individit dhe shoqërisë.
- Mendimi filozofik është një pjesë e pashmangshme e ekzistencës njerëzore. Pothuajse të gjithë janë ngatërruar herë pas here nga pyetje thelbësore filozofike si p.sh: “A kishte ekzistencë para se të lindja?”; “Çfarë është jeta?”; “A ka jetë pas vdekjes?”, etj. Shumica e njerëzve gjithashtu kanë një lloj filozofie në kuptimin e një këndvështrimi personal mbi jetën. Edhe një person që pretendon se marrja parasysh e pyetjeve filozofike është humbje kohe, po shpreh atë që është e rëndësishme, sipas spektrit të gjykimit të tij. Një refuzim i gjithë filozofisë është në vetvete filozofi.
- Duke studiuar filozofinë, njerëzit mund të sqarojnë atë që besojnë dhe ata mund të stimulohen të mendojnë për pyetje të tjera. Një person mund të studiojë filozofinë dhe filozofët në të kaluarën për të zbuluar pse ata mendonin ashtu si dhe çfarë vlere mund të kenë mendimet e tyre në jetën e tij. Ka njerëz që thjesht kënaqen me leximin e filozofëve të mëdhenj, veçanërisht ata që ishin edhe shkrimtarë të shkëlqyeshëm.
- Filozofia ka pasur ndikim të madh në jetën tonë të përditshme. Vetë gjuha që flasim përdor klasifikime të nxjerra nga filozofia. Për shembull, klasifikimet e emrit dhe foljes përfshijnë idenë filozofike se ekziston një ndryshim midis gjërave dhe veprimeve. Nëse pyesim se cili është ndryshimi, ne po fillojmë një hetim filozofik.
- Çdo institucion i shoqërisë bazohet në ide filozofike, pavarësisht nëse ai institucion është ligji, qeveria, feja, familja, martesa, industria, biznesi apo arsimi. Dallimet filozofike kanë çuar në përmbysjen e qeverive, ndryshimeve drastike në ligje dhe në transformimin e të gjithë sistemeve ekonomike. Ndryshime të tilla kanë ndodhur sepse njerëzit e përfshirë kishin besime të caktuara në lidhje me atë që është e rëndësishme, e vërtetë, reale dhe domethënëse dhe se si duhet të organizohet jeta.
- Sistemet e arsimimit ndjekin idetë filozofike të një shoqërie rreth asaj që duhen të mësohen fëmijët dhe për cilat qëllime. Shoqëritë demokratike theksojnë se njerëzit mësojnë të mendojnë dhe të bëjnë zgjedhje për veten e tyre. Vlerat dhe aftësitë e mësuara nga sistemi arsimor i një shoqërie reflektojnë kështu idetë filozofike të shoqërisë për atë që është e rëndësishme.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: rosela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqipe
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndrysho...
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ... Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status mu...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com