Data e postimit: 2013-06-08 16:16:02
Lexime: 80860
shkolla vend i shenjte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: shkolla-vend i shenjte
Autori: valerjana tafoshi
Shkolla: SELMAN RIZA
Klasa: 7A
Qyteti: gjakove
E-mail: ermal_tafoshi@hotmail.de


shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta e cdo njeriu filloje te marre kuptim po ne kete vend.Kur fillojme hapat e para ne shkolle , te gjithe jemi te paditur,por me kalimin e kohes me ndihmen e mesueseve tane,shendrrohemi ne njerez krejtesisht te tjere .Dhe po te shkojme edhe ne fund te botes kurre nuk duhet te harrojme se atje kemi arritur fale dijes dhe shkolles,sepse ajo eshte qerdhja e diturise.Edhe pse ´´SHKOLLA´´eshte fjale me pese shkronja rendesia e saj eshte e madhe.Ajo eshte nje pallat i diturise,eshte nje kala e pamposhtur kurre,nga ajo dalin dije e dije profile e profile , e njerezish qe i sherbejne njerezimit.Andaj po nuk dite ta rush dijen ke humbur gjithshka ne jete..Cdo njeri mesimin duhet ta marre me seriozitet me te madh sepse eshte thelbi i jetes....Ndonjehere njeriu mendon se shkolla eshte vetem nje objekt ku hyhet e dilet, por aty gjate qendrimit brenda saj vlon dija.
Andaj edhe duhet qmuar shkollen si objekt,por edhe si vater te diturise.....

Vepra te ngjashme
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjendja shpirterore e Gjorgut perballe udhekryqit...
Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dr...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: pafund komenteeeeeeeeeeee

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja shuuum e bukue sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Shuuum e bukur eseja sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja shuuum e bukue sepse behet fjal per shkollen ton te bukur

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Hiq e mir eseja hahahaha e mir e mir po baj hjg

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Eseja më ka pëlqyer shhuuum

Emri: Blenera
Email: Bleona@hotmaili.com
Komenti: Shum e bukur eseja

Emri: muas
Email: muas_xhevati @hotmail. com
Komenti: ESEJA SHUM E MİT AMA HİQ SUM MKENİ NDİMUE...

Emri: muas
Email: muas_xhevati @hotmail. com
Komenti: ESEJA SHUM E MİT AMA HİQ SUM MKENİ NDİMUE...

Emri: vanesa
Email: rinesa.beglolli@hotmail.com
Komenti: ese shume e bukur/


Emri: kaltrina
Email: kaltrina@hotmail.com
Komenti: flmmm shume valerjana tafoshi te lumte

Emri: arlind
Email: arlindi90@hotmail.com
Komenti: bukur fare eseja

Emri: E
Email: GRRE2@LIVE.COM
Komenti:

Emri: zejnep
Email: sweet-zejnep@hotmail.com
Komenti: nje ese shume e bukur,qe edhe mua ma kujtoi diten e pare te shkolles dhe mesuesen time gjithashtu. me mer shum malli per mesuesen time qe nderoi jete pare 2 viteve do te doja qe edhe nje here ta shikoja ne sy dhe ti them qe e dua shum

Emri: altina
Email: altina.nora@live.com
Komenti:

Emri: 5
Email: sbir.gs.123@hotmail.com12345678910111213
Komenti: shum paalidhje:

Emri: bolla
Email: semi_bolla@hotmail.com
Komenti: shum mir um nimut per hartim

Emri: Ela
Email: elaa_@live.com
Komenti: SHKOLAAAAAAAAAAAA

Emri: anonim
Email: alshqiperia@hotmail.com
Komenti: shum faleminderit se me duhej per ne qytetari kshu vazhdoni se e ndritet

Emri: bleona
Email: bleona@outlook.com
Komenti: Shum e bukur mua me ka pelqyer shum do ta shkruaj per banket


Emri: Drenusha Salihu
Email: Drenushasalihu@hotmail.com
Komenti: Te lumte meriton 10 (dhjetshe) me te vertet po

Emri: Fjolla Kadriu
Email: Fjolla_Kadriu@hotmail.com
Komenti: Shume palidhje ke mujt me be me mire po shikoje moj nje vajze me emrin idea guda me e vogel se ti dhe e ka bere shume bukur po ti kishe mujtur mu perpjeke me shume ske bere kume dit qka

Emri: Kossovareademi
Email: Kossovare_ademi@live.com
Komenti: E pa

Emri: Njomza
Email: Njomxa.124@live.com
Komenti: Bravo per kete ese nje dite do te behesh shkrimtare bravo te qofte

Emri: Belkiza
Email: Belkiza10@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eshte e shkruar dhe ka shum Vlere per shkollen

Emri: Tina
Email: tina@hotmail.com
Komenti: shkolla burim i diturise...!

Emri: stefan
Email: stefan.salca34@gmail.com
Komenti: bravo bravo

Emri: Bardha
Email: bani@outlook.com
Komenti: /

Emri: greisi
Email: greisi@beauty.com
Komenti: me vjen keq po sje ndonje gje kushedi kjo eseja mua sme pelqeu fare dhe komentet e shkruara fare kot e fare pa lidhje

Emri: ersan
Email: ersan-ademi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i dituris


Emri: ersan
Email: ersan-ademi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i dituris

Emri: ersan
Email: ersan_nakushtakalija@live.com
Komenti: Tema:Shkolla eshte burim i dituris

Emri: sara
Email: sara_memeti@live.com
Komenti:

Emri: Arbresha
Email: Arbresha_resha@hotmail.com
Komenti: Per mua,te gjitha komentet qe I kan shkruar keta torollaket,jan te keqijn.dhe mendoj se vetem I imi eshte me I miri.sepse ata budallenjt nuk kan ditur se si te shprehen .kshtuqe un jam me e mira,me e bura,me e famshja dhe e bukura Juduaa fansa un jam shkrimtare e mir dhe e bukur,a po jooo??!7

Emri: Hilja
Email: Hilja_lila@live.com
Komenti: Hfgicd

Emri: Arbresha
Email: Arbresha_resha@hotmail.com
Komenti: Per mua,te gjitha komentet qe I kan shkruar keta torollaket,jan te keqijn.dhe mendoj se vetem I imi eshte me I miri.sepse ata budallenjt nuk kan ditur se si te shprehen .kshtuqe un jam me e mira,me e bura,me e famshja dhe e bukura Juduaa fansa un jam shkrimtare e mir dhe e bukur,a po jooo??!7

Emri: Shkurta
Email: Shkurta_rita@live.com
Komenti: Shkolla ime ti je nder qellimet me te rendesishme.Ne shkoll,i kam kaluar momentet me te bukura te jetes time.un gjithmon kam kaluar me pesa.pet te folur per tu ,ka shum fjal.prandaj nuk shkriajt shum.je ma e mira shkolla ime yr hdhdh sa jsjdcjdjdhfhd

Emri: Vlera
Email: Vlera_tina@hotmail.com
Komenti: Shkolla ime Ti me mesove gjithqka,nga ti u mesova se si te shkruaj e te lexoj.Tani,fale teje,do te arrij shum.Dhe e di se shkolla ,do te me qoj ne nje te ardhe,rrug,dhe jett te gjet.

Emri: Vlera
Email: Vlera_tina@hotmail.com
Komenti: Shkolla ime me e miraaa

Emri: erblin
Email: bini_kosovo@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum por a mund ta shkruani nje ese si e mendoj shkollen bashkehore


Emri: Swag_Ajnur
Email: didi_ila@hotmail.com
Komenti: Mundet edhe me mir.

Emri: lina
Email: linatrendelina@live.com
Komenti: good

Emri: leorita
Email: leorita@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: leorita
Email: leorita_1@hotmail.com
Komenti: shum e mir

Emri: amra nesimi
Email: armin-nesimi@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte gjithcka ne jete tende te mos ishte shkolla nuk do te ishim me edukate apo me sjellje ♥ duhet te mseojme dhe te ja dime vleren shkolles♥kur i hodhem hapat e para nuk dishim asnje gje por me ndihem e mesuesve mesuam plot gjera nese ne behemi mesues doktor ose dicka tjeter falmnderimi i takon shkolles dhe mesuesve ♥ te dua moj shkolle se ti me dhe dituri je me 5 shkronja por per mua ke vlere me te madhe ne jete

Emri: Medina
Email: medina_dina22@hotmail.com
Komenti: Më pëlqeu shum eseja jote

Emri: tina
Email: tina _tina @hotmail.com
Komenti: hejj judua shkollaime e shtrenjt edhe une ne to banka mesova shkirmin shkronjat e pra kur erdha me hapat qe kisha iaha e paditur unee dhe pastaj u mesova por gjeta edhe shoqeni te verteta qe pata besim ne disa shoqe tash jemi se bashkuedhedo te jemi gjithmone por nuk do ta harroj shkollen tme te dashur ajo eshte shkolla qe gjeta shoqenin dhe judua shkolla ime e dashur

Emri: adelina
Email: adelina _krasniqi@live.com
Komenti: kete e kan shhhhenu shu bukur por eshte e verte qe shkolla eshte e shtrenjt

Emri: fitore
Email: fitore_plakaj@hotmail.com
Komenti: shkolla eshte burim i diturise..

Emri: aleks
Email: DRFTIA000558@UAMD.EDU.AL
Komenti:


Emri: jasin
Email: jasin_pz@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja

Emri: flurim
Email: afrimpeci@live.com
Komenti: shummm e bukur esea :*

Emri: dona
Email: arlindi90@hotmail.com
Komenti: pak me me lirizem dhe ndjenje do ishte me e bukur

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti:

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti:

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: shume e bukur ese-ja ime/

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: kjo ese e imja ka nje vlere shume te madhe sepse ben fjale per shkollen



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com